Wbrew powszechnej wśród adeptów sztuki hotelarskiej opinii, to nie dyrektor jest najważniejszą osobą w hotelu. Jest nią Gość, a jego zadowolenie powinno być kluczowym elementem biznesu hotelowego. Kwestia wysokiej jakości obsługi nabrała ważności szczególnie w ostatnich kilku latach, wraz z rozwojem internetu i możliwościami, jakimi ze sobą niesie. Dziś Goście mogą podzielić swoimi spostrzeżeniami i opiniami w bardzo prosty sposób na portalach społecznościowych, forach turystycznych, specjalnych serwisach opiniotwórczych czy blogach. Ilość tych miejsc stale rośnie i jest coraz łatwiej dostępna.


Opinia Gościa i jego doświadczenie z pobytu w hotelu jest strategicznym punktem w ocenie kontroli jakości Hotelarzy.


Tak jak dobre wieści roznoszą się szybko, złe opinie roznoszą się jeszcze szybciej. Stąd inwestycja w narzędzia, które pozwalają na podniesienie i utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia Gości. Nowoczesne narzędzia online pozwalają na automatyzację procesów kontaktu Gościa z hotelem od momentu jego pierwszego wejścia na stronę, prezentacji oferty, skutecznego przeprowadzenia procesu rezerwacji, komfortowej opieki nad Gościem w hotelu podczas pobytu, do kontaktu i informacji zwrotnej po jego wyjeździe. Dzięki aktualnie dostępnym narzędziom online oraz faktom, iż obecnie większość Gości korzysta swobodnie z Internetu, komputerów i urządzeń mobilnych nastąpiła prawdziwa rewolucja w poziomie obsługi Gości i kontaktu z nimi.
 

Czytelna Strona Internetowa Hotelu

Wygodne, łatwo dostępne informacje o Hotelu i jego ofercie to gwarantowane "pierwsze dobre wrażenie".

Ceny i Oferty

Gość prosto na kalendarzu widzi ceny i dostępność pokoi, pakietów i ofert specjalnych

Prostota Rezerwacji i Płatności

Gość poznaje szybko ceny i zaledwie w 3 minuty może wybrać ofertę, wykonać przelew i otrzymać emailem potwierdzenie

Opinie, Newslettery

Po wyjeździe Gość otrzyma podziękowanie za pobyt, prośbę o opinię oraz oferty specjalne i aktualności w hotelowym Newsletterze.

 

Gość Hotelu Aurora**** w Międzyzdrojach

Mój pobyt w hotelu był wyjątkowy. Przyjemna obsługa, pyszne jedzenie. 

Do tego świetnie zorganizowany kontakt elektroniczny - od miłej dla oka strony, gdzie mogłam wszystko szybko znaleźć, przez prostą rezerwację online, gdzie w kilka minut już miałam potwierdzenie mojej rezerwacji, do miłego e-maila z podziękowaniem za pobyt połączonym z kuponem kwotowym na kolejną wizytę.

Po prostu idealnie.

Marta, Poznań

Dyrektor hotelu

czytaj więcej

Dział marketingu

czytaj więcej

Recepcja

czytaj więcej