Marketing Automation

Wznieś swój marketing na zupełnie nowy poziom! Dzięki połączeniu sił HotelSystems i największej w Polsce platformy do automatyzacji marketingu – SALESmanago, dla współpracujących z nami hoteli otwierają się niezwykłe możliwości, których nie było nigdy wcześniej.

Czy nie byłoby wspaniale, gdyby część Twoich zadań mogła zostać zautomatyzowana tak, aby pozwolić na uzyskanie znacznie lepszych wyników przy jednoczesnej oszczędności czasu? Dzięki systemom typu Marketing Automation jest to możliwe. By zupełnie odmienić Twoje podejście do marketingu, połączyliśmy możliwości narzędzi HotelSystems z platformą SALESmanago, liderem automatyzacji marketingu w Polsce. Oznacza to zarówno nowe możliwości w zakresie obecnie stosowanych w Twoim hotelu działań marketingowych jak i rozszerzenie ich o nowe obszary.

 

Identyfikacja użytkowników

Dowiedz się, kto odwiedza Twoją stronę.

E-mail marketing

Stwórz zupełnie nową strategię e-mail marketingu.

Program Lead Nurturing

Uzyskaj więcej klientów dzięki programowi Lead Nurturing.

Dynamiczne strony www

Dopasuj treść swojej strony do profilu odbiorcy.

Identyfikacja użytkownika

Proces automatyzacji marketingu zaczyna się od identyfikacji osób odwiedzających Twoją stronę. Dzięki unikalnej technologii otrzymasz informację o wejściach i zachowaniach konkretnych osób, nie tylko anonimowe, zagregowane dane. Poznasz zainteresowania i zbudujesz profile behawioralne swoich użytkowników. Rozpoznasz źródła odwiedzin i zyskasz możliwość monitorowania użytkowników po określonych kampaniach marketingowych. To jednak dopiero początek.

 

 

 

 

E-mail marketing

Dzięki Dynamicznym E-mailom One-to-One, uzyskasz znaczący wzrost otwarć i kliknięć wiadomości. Zarówno w stosunku do wysyłki jednolitego komunikatu do wszystkich, jak i wysyłek do posegmentowanych baz danych.

  • Ponasz statystyki wysyłanych wiadomości.
  • Sprawdzisz reakcję konkretnych użytkowników.
  • Dostosujesz dni i godziny wysyłki.
  • Spersonalizujesz treść wiadomości.
  • Przeprowadzisz testy A/B
  • Zaplanujesz wysyłki cykliczne.
  • Wykryjesz twarde i miękkie odbicia.

Gdy tylko system zacznie rozpoznawać i monitorować osoby odwiedzające Twoją stronę, możesz zaplanować dla nich cykl predefiniowanych wiadomości, które pomogą im w podjęciu decyzji i dokonaniu rezerwacji. Co może znaleźć się w tych wiadomościach? O tym decyduje tylko Twoja wyobraźnia. System wyśle automatyczne wiadomości do osób wykonujących zdefiniowane przez Ciebie akcje, lub spełniających określone przez Ciebie warunki. Dzięki przemyślanemu programowi Lead Nurturing, zyskasz więcej rezerwacji i zwiększysz wydajność działu sprzedaży.

Wykorzystaj przykładowe pomysły:

  • Wyślij spersonalizowane przywitanie, by przyciągnąć uwagę klienta.
  • Przywitaj imiennie osoby, które ponownie odwiedzają Twoją stronę.
  • Przypomnij klientowi o ofercie, którą oglądał jakiś czas temu.
  • Pokaż mu podobne oferty, pasujące do jego profilu zainteresowań.
  • Pochwal się pozytywnymi opiniami na temat Twojego hotelu.
  • Wyślij kod rabatowy do klientów, którzy porzucili proces rezerwacji.
  • Po pobycie wyślij podziękowanie i prośbę o dodanie opinii.
  • Przekaż recepcji lub działowi sprzedaży informacje o stopniu gotowości klienta.

Korzystając z informacji, jakie posiadasz na temat użytkowników swojej strony internetowej, możesz dostosować jej wygląd do indywidualnych potrzeb każdego z nich. Możesz np. wyświetlić dedykowane użytkownikowi oferty specjalne, lub wyeksponować pakiety zgodne z jego zainteresowaniami. W ten sposób sprawisz, że strona będzie wyglądać zupełnie inaczej, w zależności od tego kto ją ogląda. Goście zainteresowani pobytami SPA, w pierwszej kolejności zobaczą pakiety z zabiegami. Klienci biznesowi zobaczą od razu oferty stworzone specjalnie dla nich. Możesz też skonfigurować pop-up'y pojawiające się wybranym użytkownikom lub spersonalizować wybrane obszary strony odnosząc się do dotychczasowych doświadczeń klienta z hotelem. Ponownie ogranicza Cię tylko wyobraźnia!

Możesz spodziewać się efektów, takich jak:

  • Znaczne obniżenie współczynnika odrzuceń.
  • Wzrost liczby kontaktów pozyskiwanych na stronie www.
  • Skrócenie czasu potrzebnego na znalezienie najważniejszych informacji.
  • Wzrost liczby powracających użytkowników.
  • Większa ilość rezerwacji.

Skonktaktuj się z nami, by wprowadzić Marketing Automation w swim hotelu!

Opłata miesięczna, do 1000 kontaktów w bazie.
349 zł

 

Wypełnił formularz lub skontaktuj się z nami:


e-marketing@hotelsystems.pl
office: 510 111 065