Przyszłość technologii online zależy od możliwości połączenia wielu systemów w jeden, gdzie odbywa się zarządzanie informacjami, które potem są eksportowane automatycznie do kolejnych systemów - już bez konieczności ręcznego ich wprowadzania i aktualizacji.

 

Połączenie systemu hotelowego PMS z systemem rezerwacji online.

System rezerwacji online HotelSystems może być połączony z hotelowymi systemami PMS, dzięki czemu rezerwacje dokonywane przez Gościa na stronie internetowej mogą automatycznie wpływać do systemu operacyjnego hotelu. Jednocześnie dwukierunkowe działanie zapewnia eksport danych o sprzedanych bezpośrednio w hotelu pokoi do systemu rezerwacji online - blokując sprzedane w ten sposób pokoje, sprowadzając praktycznie do zera ryzyko błędu.

 

System rezerwacji online HotelSystems może być połączony przez narzędzie Channel Manager z dowolną ilością portali sprzedaży online na całym świecie. Udostępnienie lub blokada pokoju w HotelSystems lub systemie PMS automatycznie udostępnia lub blokuje ten pokój we wszystkich podłączonych portalach.  Co więcej  - sprzedaż pokoju przez dowolny portal automatycznie blokuje jego dostępność  w innych portalach i w systemie rezerwacji online na stronie hotelu.

Połączenie systemu rezerwacji online z portalami sprzedażowymi na całym świecie - już dziś.

Zadania, polegające na żmudnym otwieraniu, bądź zamykaniu sprzedaży na każdym możliwym portalu z osobna zawsze zajmowały za dużo czasu. Dzięki Channel Managerowi aktualizacja ofert dzieje się automatycznie online, 24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku - generując ogromne oszczędności czasu i pieniędzy, realnie ograniczając możliwości pomyłek czy overbookingu.
 

Dodanie nowych ofert pakietowych do systemu rezerwacji HotelSystems automatycznie eksportuje takie oferty np. do portalu Facebook, wpływając znacznie na zachowania potencjalnych Gości w internecie. Oferty pakietowe są dodawane / edytowane / eksportowane w pełni automatycznie - wraz z pełnymi tekstami, zdjęciami, cenami i dostępnością.

Social Media to Facebook, ale też Trip Advisor, Hotelowy Blog, YouTube, Instagram i Twitter.

Wiele działów marketingu, nie tylko z branży hotelowej zwraca coraz większą uwagę na kanały Social Media oraz bezpośrednie korzyści, jakie płyną z tego typu komunikacji. Social Media to już nie tylko własny Facebook z aktualnościami, ale też hotelowy blog, konto z filmami na YouTube, zdjęcia na Instagramie, czy konto na Twitterze oraz opinie na serwisie Trip Advisor. Każdy kanał kontaktu z Gośćmi ma niewiarygodnie duże przełożenie na zacieśnianie się realacji, ale przede wszystkim realnie poszerza możliwości sprzedażowe - działania te można prowadzić samodzielnie, lecz jako HotelSystems służymy pomocą w takich kampaniach.

 

Hotel Elbrus SPA & Wellness ***

Moduł Channel Manager to jedno z wielu narzędzi online z jakich korzystamy dzięki HotelSystems.pl. Channel Manager całkowicie wyręcza hotel w zarządzaniu cenami i dostępnością na wszystkich portalach rezerwacyjnych, jednocześnie w pełni aktualizując ofertę na naszej stronie internetowej. 

Narzędzia rezerwacyjne i marketingowe oferowane przez HotelSystems w ogromnym stopniu ułatwiły pracę wielu działom naszego hotelu.

Przemysław Kuc, Dyrektor Hotelu

Połącz systemy w 48 godzin

Automatyzacja procesów rezerwacyjnych była kiedyś tylko marzeniem hotelarzy, którzy ręcznie aktualizowali oferty i rezerwacje w kilku systemach. Teraz wystarczy jeden telefon i 2 dni na instalację HotelSystems.

Pełna oferta

W ciągu kilku godzin otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną

30 dni na wypróbowanie

Bezpłatny okres testowy

Uruchomienie nawet w 48h

Już w czasie 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie

Bezpłatne szkolenie

W zakresie obsługi systemu





System Rezerwacji Online

czytaj więcej

Strona Internetowa Hotelu

czytaj więcej

Hotel Marketing Online

czytaj więcej

Połączenia Systemów Online

czytaj więcej