Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

System do obsługi programów lojalnościowych

System do obsługi programów lojalnościowych

 

 

 

 

 






 

Jednym z podstawowych składników przepisu na finansowy sukces hotelu jest konsekwentne budowanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z gośćmi – silnych, długoterminowych, opartych na wiarygodności oraz zaufaniu. Takie podejście pozwala skompletować grono stałych klientów, którzy pozostają wierni i powtórnie odwiedzają konkretny obiekt noclegowy, jak również z pełnym przekonaniem polecają to miejsce swoim znajomym, przyjaciołom i rodzinie, a dzięki temu generują stały przychód dla hotelu. W osiągnięciu wskazanego rezultatu pomagają starannie zaprojektowane, mądrze wdrożone oraz sprawnie obsługiwane wielopoziomowe programy lojalnościowe. Te rozwiązania, dedykowane również dla hoteli, to sprawdzony sposób na umiejętne kreowanie wizerunku danego podmiotu, utrwalanie informacji o marce w świadomości odbiorców oraz tworzenie więzi emocjonalnej wzmacniającej przywiązanie.

Obsługa programów lojalnościowych w hotelu – zadbaj o komfort swoich gości

Programy lojalnościowe dla gości hotelowych polegają na tym, że uczestnicy, czyli stali klienci, krok po kroku zbierają punkty za dokonywane rezerwacje, a podczas kolejnego pobytu wymieniają je na oferowane przez dany podmiot ekskluzywne bonusy, stanowiące dla nich wartość dodaną. Na liście takich benefitów najczęściej znajdują się zniżki, rabaty oraz promocje, które pozwalają zaoszczędzić na noclegu, czy też korzystaniu z pozostałych elementów oferty hotelowej. Warto zadbać, aby te programy były przyjazne dla adresatów tych akcji, a więc każdorazowo opierały się na jasno sformułowanych, zrozumiałych, sprawiedliwych i otwarcie zakomunikowanych zasadach. Najważniejsze, aby pamiętać, że o efektywności zaprezentowanego tu rozwiązania marketingowego w głównej mierze świadczy kompleksowo realizowana obsługa programów lojalnościowych. Właśnie wtedy klienci będą rezerwować następny pobyt już w momencie zakończenia tego wcześniejszego.

Dlaczego programy lojalnościowe w hotelach cieszą się tak dużą popularnością?

Programy lojalnościowe z roku na rok zyskują na popularności i pojawiają się w coraz większej liczbie polskich hoteli, ulokowanych zarówno w mniej, jak i bardziej znanych miejscowościach turystycznych. Jeszcze za wcześnie na to, aby uznawać charakteryzowane narzędzie za standard, jednak aktualnie tego typu strategie są czynnikiem wyróżniającym dany obiekt noclegowy na tle konkurencji. Decydując się na zastosowanie programu lojalnościowego, osoba zarządzająca hotelem pokazuje, że jest mocno osadzona w teraźniejszości i zna się na rynkowych trendach, a równocześnie na poważnie myśli o przyszłości i potrafi przewidywać ewentualne zagrożenia oraz z wyprzedzeniem im zapobiega.
Zainwestuj w profesjonalny program lojalnościowy dla hotelu, kształtuj same pozytywne doświadczenia i skojarzenia, oferując przyciągające uwagę przywileje i zachęcaj swoich gości do tego, aby chętnie do Ciebie wracali!

Potrzebujesz wsparcia w obsłudze programów lojalnościowych?

Czerpanie ze wszystkich korzyści, jakie niesie za sobą zastosowanie systemu wpływającego na zaangażowanie i oddanie gości, jest możliwe wyłącznie wtedy, gdy obsługa programów lojalnościowych zostanie wyniesiona na najwyższy możliwy poziom. Osoby, względem których kierowane są działania o tym charakterze, muszą czuć się wyróżnione, otoczone specjalną opieką, zmotywowane, nagrodzone, a w rezultacie zachęcone do szybkiego zaplanowania kolejnych odwiedzin. Udostępniane gratyfikacje mają być tak dobrane, aby spełniały rzeczywiste oczekiwania nawet najbardziej wymagających gości. Dlatego nowoczesny program lojalnościowy dla gości hotelowych, oferujący bogaty pakiet interesujących bonusów i specjalnych ofert, jest tym, czego potrzebuje Twój biznes, aby rozwinąć skrzydła i stać się wyborem numer jeden dla przedstawicieli zbiorowości o imponującej liczebności. Już teraz skorzystaj z naszej wiedzy oraz doświadczenia w dostarczaniu i obsłudze hotelowych programów lojalnościowych.

Potrzebujesz wsparcia w obsłudze programów lojalnościowych?

Korzyści dla Gościa

 

Korzyści dla hotelu

 

  • Możliwość skorzystania z dodatkowych usług na specjalnych warunkach
  • Automatyzacja oferowania usług dla stałych Gości
  • Możliwość kolejnej rezerwacji w specjalnych cenach
  • Możliwość zróżnicowania usług i cen w zależności od ilości pobytow
  • Poczucie docenienia lojalności wobec hotelu
  • Szybkie i proste uruchomienie systemu - rabatowego lub punktowego
   
   

Doceń swoich stałych Gości

690 zł

Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami:

marketing@hotelsystems.pl
tel. 577 770 704