Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Gwarancja Satysfakcji HotelSystems

Gwarancja Satysfakcji HotelSystems


Obsługa ze strony HotelSystems daje pełną gwarancję zadowolenia dla naszych Klientów.
Nasz dział Pomocy jest stale do Państwa dyspozycji, a spokój naszych Klientów jest dla nas priorytetem.

 

 

Dział Pomocy

tel.:  535 391 555,
533 347 778

 

Zgłaszanie awarii

24h
 

e-mail:
pomoc@hotelsystems.pl

e-mail:
pomoc@hotelsystems.pl

 

 

 

9.00-20.00

Pomoc do dyspozycji (biuro czynne 9.00-17.00).

Szybki czas reakcji

Odpowiadamy zwykle tego samego dnia.

Zgłaszanie awarii

E-mail 24 h: pomoc@hotelsystems.pl

Bezpłatna pomoc

Korzystanie z naszej pomocy nic nie kosztuje!

W czym możemy pomóc ?

 

Z Działem Pomocy HotelSystems można zawsze kontaktować się w wygodny dla siebie sposób.
Zapewniamy:
 

  • Obsługę telefoniczną
  • Obsługę mailową
  • Obsługę przez chat online
  • Obsługę osobistą na zamówienie
  • Szkolenia telefoniczne
  • Szkolenia online