Powracający Goście do Twojego hotelu to najlepsze świadectwo o ich zadowoleniu z poprzedniego pobytu.
Czy Twój hotel docenia takiego Gościa dając mu lepsze warunki lub lepszą cenę przy kolejnych rezerwacjach ?
Tak ? Gratulujemy !
Nie ? Uruchom taki program w hotelu !
Stały Gość - Najlepszy Gość
Posiadanie stałej i lojalnej grupy swoich Gości to cel każdego hotelarza. Powracający klienci, którzy rezerwują kolejny pobyt już w momencie wyjazdu to najlepsze świadectwo o wysokiej jakości swiadczonych usług i dostosowanej do Nich oferty. Utrzymanie stałego kontaktu poprzez dedykowane newslettery dziś może być niewystarczające, gdyż Goście regularnie korzystają z różnych usług, gdzie coraz częściej są przyzwyczajeni do uzyskiwania dodatkowych korzyści z tego, że użytkują je stale. Ma to miejsce na stacjach benzynowych, w sklepach sieciowych, liniach lotniczych czy nawet małych kawiarniach. Czy Twój Hotel docenia lojalność stałych Gości dając im lepsze warunki, usługi lub ceny ? Czy jest program, który jasno przekazuje Gościom takie korzyści ?
Korzyści dla Gościa
|
Korzyści dla hotelu
|
|
|
|
|
|
|
Program lojalnościowy, który można uruchomić w 48 godzin. Prosty w użyciu dla Gości i dla hotelu. Ustal jeden rabat dla gości powracających lub kilka typów rabatów w zależności od ilości pobytów. Przekaż kod podczas wymeldowania lub razem z emailem z podziękowaniem za pobyt. Zdecyduj jaki rabat będzie można uzyskać przy kolejnej rezerwacji. Proste !
Program lojalnościowy, który daje więcej możliwości Państwa Gościom. Za każdą rezerwację uzyskują oni określoną ilość punktów - odpowiadającej kwocie wydanej na rezerwację. Podczas rezerwacji zakładane jest im konto, gdzie mogą łatwo sprawdzić zgromadzone za rezerwacje punkty. Zebrane punkty można wykorzystać przy kolejnych rezerwacjach na dodatkowe usługi nagradzające klientów za swoje rezerwacje. Oto możliwości systemu:
Wypełnił formularz lub skontaktuj się z nami:
marketing@hotelsystems.pl
tel. 577 770 704