26.08.2015, Autor: Paweł Buczyński

Jak pisać hotelowego bloga?

Wyszukiwarka Google kładzie duży nacisk na wartościowe i unikalne treści. Jak zapewnić takie treści na stronie internetowej hotelu? Doskonałym pomysłem jest uruchomienie bloga. Zanim jednak podejmiemy się tego wyzwania, powinniśmy zdawać sobie sprawę z kilku rzeczy…

czytaj więcej

14.08.2015, Autor: Paweł Buczyński

Zadbaj o wizualną prezentację oferty hotelu.

Kilka pierwszych sekund spędzonych na stronie hotelu może zadecydować o tym, czy użytkownik na niej zostanie i czy dokona rezerwacji. Jak zrobić na nim dobre pierwsze wrażenie?

czytaj więcej

29.07.2015, Autor: Paweł Buczyński

Wykorzystanie wideo w promocji hotelu - część 1

Coraz więcej hoteli decyduje się na wykorzystanie na swoich stronach internetowych materiałów wideo. Dobrej jakości nagrania warto wykorzystać przy okazji w formie reklamy wideo. Jakie są możliwości?

czytaj więcej

16.07.2015, Autor: Paweł Buczyński

Nie bój się opinii swoich gości – odpowiadaj na nie!

Udzielanie odpowiedzi na opinie pozostawione przez gości powinno być wśród hotelarzy przestrzeganym standardem. Zwłaszcza jeżeli chodzi o opinie negatywne. Dlaczego powinniśmy na nie odpowiadać i jak najlepiej wykorzystać tę możliwość?

czytaj więcej

19.06.2015, Autor: Paweł Buczyński

Nowa strona Hotelu Centuria

Do portfolio HotelSystems dołączyła właśnie nowa strona Hotelu Centuria. Sprawdźcie jakie rozwiązania i narzędzia wykorzystaliśmy, by pokazać najlepsze cechy hotelu i jego atrakcyjnej lokalizacji.

czytaj więcej

12.06.2015, Autor: Paweł Buczyński

Google Analytics - zrób pierwszy krok

Tworząc strony internetowe dla hoteli, dbamy o to, aby każdy z hotelarzy miał możliwość analizy ruchu przechodzącego przez jego witrynę. Niestety ciągle znaczna ilość hotelarzy pomija zupełnie temat analityki internetowej. To duży błąd! Dlatego zachęcamy do zapoznania się z Google Analytics.

czytaj więcej

20.05.2015, Autor: Paweł Buczyński

Remarketing na Facebooku - jak to zrobić?

Bardzo wiele hoteli posiada fanpage na Facebooku. Hotelarze traktują go jako absolutną konieczność i dodatkowy kanał komunikacji często nie zdając sobie sprawy z tego, jakie narzędzia reklamowe oferuje platforma Facebook Ads. Jedną z nich jest remarketing.

czytaj więcej

07.05.2015, Autor: Paweł Buczyński

Jak zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych dzięki narzędziom HotelSystems?

Sprzedaż szeroko rozumianych usług dodatkowych w hotelu w dużym stopniu zależy od umiejętności personelu, zwłaszcza od pracowników recepcji. Równie ważna jest jednak sama ekspozycja oferty tych usług. Zobacz jak o nią zadbać przy użyciu nowych technologii i narzędzi HotelSystems.

czytaj więcej

21.04.2015, Autor: Paweł Buczyński

Wyszukiwarki metasearch - bądź tam, gdzie Cię szukają.

Wyszukiwarki typu metasearch są obecnie gorącym tematem w świecie turystyki. Sposób w jaki ludzie planują podróże się zmienia. Dla hotelarzy oznacza to konieczność podjęcia odpowiednich działań. Trzeba być obecnym tam, gdzie potencjalny gość nas szuka – tym razem w metawyszukiwarkach.

czytaj więcej

08.04.2015, Autor: Paweł Buczyński

Przekieruj ruch z Trip Advisor na Twoją stronę www.

HotelSystems stało się oficjalnym partnerem portalu Trip Advisor. Dzięki temu możesz w końcu przekierować ruch z jednego największego portalu turystycznego na świecie na swoją stronę internetową i zyskać więcej rezerwacji bezpośrednich!

czytaj więcej

Strona: 1 2 »