Channel Manager - zarządzaj dystrybucją cen i dostępnością pokoi do partnerów sprzedaży
Współcześnie w branży hotelowej wykorzystuje się wiele zaawansowanych technologicznie narzędzi, idealnie skrojonych na miarę XXI wieku, w którym żyjemy. Wśród tych, na które warto zwrócić uwagę, wyróżnia się Channel Manager. Korzystając z tego rozwiązania zyskuje się szansę na prezentowanie swojej oferty jednocześnie w kilku miejscach online, a zarządzanie danymi pochodzącymi z wielu portali odbywa się z poziomu jednego panelu. Na dobrą sprawę nie ma znaczenia to, z ilu kanałów korzystasz, ponieważ każda rezerwacja od razu zmniejsza dostępność Twoich pokoi, co jest w krótkim czasie raportowane także jeśli chodzi o sprzedaż bezpośrednią. To najlepsza metoda na elastyczne i intuicyjne zarządzanie obłożeniem zarówno mniejszych, jak i większych hoteli.
Główną funkcją Channel Managera jest automatyzacja procesu zmian w wyświetlaniu się cen i dostępności pokoi we wszystkich kanałach dystrybucji. Dzięki temu, jeśli pokój zostanie zarezerwowany w jednym miejscu, pozostałe portale zostaną natychmiastowo zaktualizowane, by uniknąć tak zwanego overbookingu. Już teraz przekonaj się, jaką rolę odgrywa Channel Manager i w jaki sposób pozwala osiągnąć maksymalny potencjał drzemiący w sprzedaży wielokanałowej w hotelu lub innymi podmiocie oferującym wynajem miejsc noclegowych.
Channel Manager to funkcjonalne i proste w obsłudze narzędzie umożliwiające zarządzanie dystrybucją cen oraz dostępnością miejsc noclegowych od różnych partnerów sprzedaży. Dzięki niemu zarządcy konkretnego hotelu mogą na bieżąco kontrolować grafik rezerwacji i sprawdzać, jaka ilość pokoi jest dostępna dla poszczególnych kanałów sprzedaży, takich jak serwisy noclegowe, portale turystyczne, biura podróży, czy systemy rezerwacyjne innego typu, a także ustalać dla każdego z nich inne ceny wynajmu (można w tym zakresie dokonywać zmian w czasie rzeczywistym, na przykład w zależności od pory roku, momentu w sezonie, zmian rynkowych, popytu na te usługi, czy dostępności pokoi). Istnieje też opcja, aby blokować możliwość rezerwacji w określonym terminie albo dla wybranego kanału sprzedaży. Widzisz więc, że dzięki Channel Manager profesjonalna obsługa gości, którzy przez Internet szukają dogodnego noclegu, jest możliwa, a nawet można wynieść ją na nowy, wyższy poziom.
Co daje korzystanie z Channel Manager? Korzyści jest wiele.
Przede wszystkim uzyskasz gwarancję skutecznego, a także elastycznego zarządzania cenami. Po drugie to dogodna forma automatyzacji podstawowych procesów rezerwacji i aktualizacji dostępności pokoi (daje to oszczędność czasu, ale i zmniejsza ryzyko popełnienia błędu). Równocześnie, dzięki połączeniu z wieloma portalami rezerwacyjnymi hotel może zwiększyć swoją widoczność (ekspozycję) w wirtualnej przestrzeni, a co za tym idzie rozpoznawalność.
Channel Manager daje również szansę na centralizację zarządzania i monitorowanie pojawiania się nowych rezerwacji w czasie rzeczywistym. To nowoczesne rozwiązanie pozwala też uniknąć problemów wynikających z tak zwanego double bookingu (na przykład takich jak konieczność ponoszenia kosztów związanych z anulowaniem rezerwacji, czy szukaniem alternatywnych rozwiązań dla gości, którzy w wyniku powstałego zamieszania zostali potencjalnie poszkodowani).
Channel Manager – nowoczesne narzędzie online, które ułatwi Ci życie
Marzysz o tym, aby przy niewielkim wysiłku z Twojej strony osiągnąć rekordowy poziom obłożenia w hotelu, którym zarządzasz? Już wkrótce może to stać się rzeczywistością, a dokonywaniem rezerwacji w różnych momentach sezonu zainteresują się liczni goście.
Postaw na Channel Manager, który pozwoli Ci zsynchronizować działanie wszystkich portali noclegowych, z jakimi aktualnie połączony jest Twój hotel, bez konieczności każdorazowego logowania się w poszczególnych modułach, aby uzyskać dostęp do informacji o rezerwacjach. To oszczędność czasu i energii generująca satysfakcjonujące zyski.
Wypełnił formularz lub skontaktuj się z nami:
marketing@hotelsystems.pl
tel. 577 770 704