Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Channel Manager - zarządzaj dystrybucją cen i dostępnością pokoi do partnerów sprzedaży

Współcześnie w branży hotelowej wykorzystuje się wiele zaawansowanych technologicznie narzędzi, idealnie skrojonych na miarę XXI wieku, w którym żyjemy. Wśród tych, na które warto zwrócić uwagę, wyróżnia się Channel Manager. Korzystając z tego rozwiązania zyskuje się szansę na prezentowanie swojej oferty jednocześnie w kilku miejscach online, a zarządzanie danymi pochodzącymi z wielu portali odbywa się z poziomu jednego panelu. Na dobrą sprawę nie ma znaczenia to, z ilu kanałów korzystasz, ponieważ każda rezerwacja od razu zmniejsza dostępność Twoich pokoi, co jest w krótkim czasie raportowane także jeśli chodzi o sprzedaż bezpośrednią. To najlepsza metoda na elastyczne i intuicyjne zarządzanie obłożeniem zarówno mniejszych, jak i większych hoteli.

Channel Manager

Główną funkcją Channel Managera jest automatyzacja procesu zmian w wyświetlaniu się cen i dostępności pokoi we wszystkich kanałach dystrybucji. Dzięki temu, jeśli pokój zostanie zarezerwowany w jednym miejscu, pozostałe portale zostaną natychmiastowo zaktualizowane, by uniknąć tak zwanego overbookingu. Już teraz przekonaj się, jaką rolę odgrywa Channel Manager i w jaki sposób pozwala osiągnąć maksymalny potencjał drzemiący w sprzedaży wielokanałowej w hotelu lub innymi podmiocie oferującym wynajem miejsc noclegowych.

Channel Manager – synchronizacja Twojego kalendarza z serwisami noclegowymi

Channel Manager to funkcjonalne i proste w obsłudze narzędzie umożliwiające zarządzanie dystrybucją cen oraz dostępnością miejsc noclegowych od różnych partnerów sprzedaży. Dzięki niemu zarządcy konkretnego hotelu mogą na bieżąco kontrolować grafik rezerwacji i sprawdzać, jaka ilość pokoi jest dostępna dla poszczególnych kanałów sprzedaży, takich jak serwisy noclegowe, portale turystyczne, biura podróży, czy systemy rezerwacyjne innego typu, a także ustalać dla każdego z nich inne ceny wynajmu (można w tym zakresie dokonywać zmian w czasie rzeczywistym, na przykład w zależności od pory roku, momentu w sezonie, zmian rynkowych, popytu na te usługi, czy dostępności pokoi). Istnieje też opcja, aby blokować możliwość rezerwacji w określonym terminie albo dla wybranego kanału sprzedaży. Widzisz więc, że dzięki Channel Manager profesjonalna obsługa gości, którzy przez Internet szukają dogodnego noclegu, jest możliwa, a nawet można wynieść ją na nowy, wyższy poziom.

Channel Manager – synchronizacja Twojego kalendarza z serwisami noclegowymi

Wszystkie portale rezerwacyjne w jednym miejscu dzięki Channel Manager

Co daje korzystanie z Channel Manager? Korzyści jest wiele.

Przede wszystkim uzyskasz gwarancję skutecznego, a także elastycznego zarządzania cenami. Po drugie to dogodna forma automatyzacji podstawowych procesów rezerwacji i aktualizacji dostępności pokoi (daje to oszczędność czasu, ale i zmniejsza ryzyko popełnienia błędu). Równocześnie, dzięki połączeniu z wieloma portalami rezerwacyjnymi hotel może zwiększyć swoją widoczność (ekspozycję) w wirtualnej przestrzeni, a co za tym idzie rozpoznawalność.

Channel Manager daje również szansę na centralizację zarządzania i monitorowanie pojawiania się nowych rezerwacji w czasie rzeczywistym. To nowoczesne rozwiązanie pozwala też uniknąć problemów wynikających z tak zwanego double bookingu (na przykład takich jak konieczność ponoszenia kosztów związanych z anulowaniem rezerwacji, czy szukaniem alternatywnych rozwiązań dla gości, którzy w wyniku powstałego zamieszania zostali potencjalnie poszkodowani).

Wszystkie portale rezerwacyjne w jednym miejscu dzięki Channel Manager

Marzysz o tym, aby przy niewielkim wysiłku z Twojej strony osiągnąć rekordowy poziom obłożenia w hotelu, którym zarządzasz? Już wkrótce może to stać się rzeczywistością, a dokonywaniem rezerwacji w różnych momentach sezonu zainteresują się liczni goście.

Postaw na Channel Manager, który pozwoli Ci zsynchronizować działanie wszystkich portali noclegowych, z jakimi aktualnie połączony jest Twój hotel, bez konieczności każdorazowego logowania się w poszczególnych modułach, aby uzyskać dostęp do informacji o rezerwacjach. To oszczędność czasu i energii generująca satysfakcjonujące zyski.

Najważniejsze zalety modułu:

  • Utrzymanie kontroli nad cenami u Partnerów
  • Utrzymanie kontroli nad dostępnością pokoi
  • Oszczędność czasu dzięki automatyzacji.
  • Brak konieczności ręcznego blokowania pokoi.
  • Niedopuszczenie do overbookingu.
  • Zwiększenie sprzedaży dzięki większej dostępności.
  • Zwiekszenie dystrybucji do dowolnej ilości portali.
  • Zarządzanie cenami w jednem miejscu.
  • Wyeliminowanie błędów ludzkich
Najważniejsze zalety modułu:

Zamów moduł Channel Manager

Opłata roczna od:
1 990 zł

Wypełnił formularz lub skontaktuj się z nami:

marketing@hotelsystems.pl
tel. 577 770 704