Reklamy AdWords dla Hoteli

Google AdWords

Google AdWords to platforma reklamowa, dzięki której można w sposób efektywny promować swoje usługi bądź produkty. Platforma ta pozwala na precyzyjne dobieranie i tworzenie reklamy na podstawie zdefiniowanych słów kluczowych (np. Hotel w Karpaczu). Narzędzie umożliwia również łatwe kontrolowanie budżetu reklamowego i dostosowywanie kampanii. Daje także dostęp do wszelakich statystyk oraz mierzenia skuteczności kampanii. Rozliczenie odbywa się poprzez koszt za kliknięcia. Dzięki AdWords, Państwa domena będzie zawsze na górnych wynikach wyszukiwania podczas trwania kampanii.

Korzyści

1. Precyzyjne Targetowanie
Docierasz do właściwej grupy odbiorców

2. Szybkie Wyniki
Natychmiastowe efekty reklam.

3. Skuteczna Analiza Konwersji
Śledzenie skuteczności reklam

4. Globalny Zasięg
Reklama na skalę światową

5. Kontrola Budżetu
Możliwosć zarządzania kosztami

Jak osiągamy nasz cel?

Identyfikacja Przed przystąpieniem do analizy strony www, dokładnie zapoznajemy się z charakterem obiektu oraz rodzajem gościa docelowego.

Analiza Nasi specjaliści przeprowadzają szczegółową analizę strony www pod wieloma kątami kluczowymi dla widoczności domeny.

Wskazania Generujemy raport z zaleceniami optymalizacyjnymi, które usprawnią proces pozycjonowania witryny.

Implementacja Wprowadzamy kluczowe modyfikacje na stronie, związanych z optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Podsumowanie Dokonujemy dokładnej kontroli prawidłowego zastosowania zaleceń optymalizacyjnych.

Analiza serwisu

Przy użyciu najlepszych narzędzi i naszej wiedzy, przeprowadzana jest pełna analiza Państwa domeny. W ramach audytu SEO witryny, skoncentrowaliśmy się na badaniu kluczowych znaczników i meta tagów.
Nasza analiza SEO pozwala na sprawną indeksację przez wszelakie wyszukiwarki oraz na optymalizację widoczności domeny w Google.
Bardzo szczegółowo sprawdzamy i analizujemy poniższe wątki, które bezpośrednio wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.

Struktura www Analiza struktury serwisu pod kątem wymogów wyszukiwarki (Google).

Nagłówki Weryfikacja nagłówków, hierarchii oraz użycie słów kluczowych.

Przekierowania Analiza implementacji przekierowań wewnętrznych (redukcja ryzyka duplikacji treści).

Tytuły Przegląd obecnych tytułów stron z punktu widzenia optymalizacji słów kluczowych.

Google
Moja Firma
Przeanalizowanie widoczności obiektu na Google Maps oraz optymalizacji profilu wizytówki.

Linkowanie
wewnętrzne
Analiza linków wewnętrznych i ich jednoczesna optymalizacja.

Doświadczenie użytkownika (UX) Ocena użyteczności witryny z perspektywy jej wykorzystania (PC oraz Mobile).

Indeksowanie i blokowanie adresów Przegląd indeksowania strony i wprowadzenie blokad wybranych adresów URL.

Analiza treści

Wykonujemy dokładną analizę witryny, badając poprawność elementów wpływających na jej poprawne pozycjonowanie.
Podczas audytu treści na stronie internetowej, ocenia się jej atrakcyjność, głębię omawianych tematów, a przede wszystkim optymalizację pod kątem wyszukiwarek internetowych.
W ramach tego procesu, szczegółowo badane są poniższe kwestie, które mają wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania.

Treści i słowa kluczowe Analiza treści na stronie pod kątem obecności słów kluczowych, czy treści na stronie angażują użytkowników, wspierają pozycjonowanie oraz czy zawierają słowa kluczowe.

Kopie wewnętrzne i zewnętrzne Weryfikacja czy treści na www nie powielają się na wewnętrznych podstronach lub na innych stronach internetowych.

Treści pomocnicze Przegląd możliwości dotyczących rozbudowy treści na www, które wzmacniają działania wizerunkowe i usprawnią proces pozycjonowania domeny.

Widoczność www

Jak ważna jest optymalizacja
Optymalizacja serwisu to praktycznie podstawa pozycjonowania. Jej cel to poprawne przystosowanie strony do wymogów wyszukiwarki (np. Google), a także poprawa jakości samego działania strony, co ma pozytywny wpływ na jej odbiór przez użytkowników.

Wdrożenie przygotowanych przez nas zaleceń SEO pomaga nie tylko zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, ale również dotrzeć do określonej grupy odbiorców (np. klienci biznesowi). Im szybciej zalecenia zostaną wprowadzone, tym wcześniej osiągniemy oczekiwane efekty.

Optymalizacja www

Optymalizacja serwisu zapewnia między innymi:

- Widoczne postępy w procesie pozycjonowania
- Uzyskanie przewagi konkurencyjnej w branży
- Wzrost ruchu na www i współczynnika konwersji
- Zminimalizowanie ryzyka otrzymania kary (ręcznej lub algorytmicznej)
- Eliminację zaobserwowanych błędów w witrynie
- Stabilną i zadowalającą pozycję w wyszukiwarce Google

Formularz kontaktowy

*
*
*
HOTELOWY SYSTEM SPRZEDAŻY ONLINE