Opinie czytane on-line są niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na decyzję o wyborze hotelu. Sprawdza je aż 95% osób podróżujących zarówno w celach wypoczynkowych jak i biznesowych. Ich waga jest porównywalna do rekomendacji udzielanych przez najbliższych i znajomych. Dlatego z punktu widzenia hotelu ważne jest nie tylko utrzymanie wysokiej jakości usług, ale również pozyskiwanie publicznych opinii i odpowiednia ich dystrybucja. Warto postarać się, aby potencjalni klienci mieli łatwy dostęp do wszystkich opinii o hotelu.
Moduł do prezentacji opinii o hotelu
Moduł pozwala łatwo uzyskać opinie od osób dokonujących rezerwacji on-line. Po zakończonym pobycie, gość otrzymuje e-mail z podziękowaniem oraz ankietę, dzięki której może podzielić się swoją opinią. Za każdym razem otrzymasz powiadomienie o wystawieniu nowej opinii. Możesz samodzielnie decydować o tym, czy opinia zostanie opublikowana na stronie internetowej hotelu, czy posłuży jedynie do wewnętrznej oceny jakości usług. Ankieta wysyłana do gości, oparta jest na szybkiej ocenie poszczególnych wymiarów usługi (ogólna ocena, pokoje, restauracja, spa itd.) przy użyciu intuicyjnej skali. Dzięki temu gość nie musi poświęcać wiele czasu na jej wypełnienie, co zwiększa prawdopodobieństwo jej otrzymania.
Teraz możesz wykorzystać również opinie dodawane przez gości w portalach takich jak Booking.com, HRS czy Trip Advisor. Możesz zaprezentować je wszystkie w jednym miejscu, zachowując oryginalną skalę ocen oraz wygenerować wspólną ocenę dla wszystkich źródeł opinii.
Zobacz hotele, które prezentują Opinie
Zamek Karpniki |
Hotel Elbrus SPA |
Hotel Białowieski |
Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami:
marketing@hotelsystems.pl
tel: 577 770 704