Moduł do prezentacji opinii o hotelu

Prezentacja opinii

Opinie online są niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na decyzję o wyborze hotelu. Sprawdza je aż 95% osób podróżujących zarówno w celach wypoczynkowych jak i biznesowych. Ich waga jest porównywalna do rekomendacji udzielanych przez najbliższych i znajomych. Dlatego z punktu widzenia hotelu ważne jest nie tylko utrzymanie wysokiej jakości usług, ale również pozyskiwanie publicznych opinii i odpowiednia ich dystrybucja. Warto postarać się, aby potencjalni klienci mieli łatwy dostęp do wszystkich opinii o hotelu.

Recenzje Gości

Moduł pozwala łatwo uzyskać opinie od osób dokonujących rezerwacji online. Po zakończonym pobycie, gość otrzymuje e-mail z podziękowaniem oraz ankietę, dzięki której może podzielić się swoją opinią. Za każdym razem otrzymasz powiadomienie o wystawieniu nowej recenzji przez gościa. Możesz samodzielnie decydować o tym, czy opinia zostanie opublikowana na stronie internetowej hotelu, czy posłuży jedynie do wewnętrznej oceny jakości usług. Ankieta wysyłana do gości, oparta jest na szybkiej ocenie poszczególnych wymiarów usługi (ogólna ocena, pokoje, restauracja, Spa itd.) przy użyciu intuicyjnej skali. Dzięki temu gość nie musi poświęcać wiele czasu na jej wypełnienie, co zwiększa prawdopodobieństwo jej otrzymania.

Opinie z innych źródeł na www

Na stronie www można wyświetlić opinie z systemu rezerwacyjnego, ale także opinie z serwisów zewnętrznych, takich jak Booking.com, Facebook czy Google. Możesz wykorzystać więc również opinie dodawane przez gości w portalach sprzedażowych. Możesz zaprezentować je wszystkie w jednym miejscu, zachowując oryginalną skalę ocen oraz wygenerować wspólną ocenę dla wszystkich źródeł opinii.

Korzyści dla Gościa

Miły akcent Otrzymanie podziękowania za pobyt.

Wypowiedź Możliwość wyrażenia swojej opinii na temat hotelu.

Przejrzystość Łatwy dostęp do wszystkich opinii.

Ocena Szybkie rozpoznanie wad i zalet hotelu.

Korzyści dla Hotelu

Wnioski Zarządzanie jakością obsługi, dzięki aktualnej opinii gości.

Kontrola Możliwość zarządzania opiniami i dodania opinii zewnętrznych.

Reklama Promocja wizerunku dzięki pozytywnym wypowiedziom.

Upgrade Identyfikacja potrzeb swoich gości.

Możliwości modułu

  • Automatyczne wysyłanie ankiet do gości po zakończonym pobycie.
  • Publikacja opinii na stronie www hotelu.
  • Możliwość dodawania opinii z zewnętrznych serwisów.
  • Wygląd modułu dopasowany do strony www.
  • Wyeksponowanie opinii na stronie głównej.

Formularz kontaktowy

*
*
HOTELOWY SYSTEM SPRZEDAŻY ONLINE