Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Moduł do prezentacji opinii o hotelu

Prezentacja opinii

Opinie czytane on-line są niezwykle ważnym czynnikiem wpływającym na decyzję o wyborze hotelu. Sprawdza je aż 95% osób podróżujących zarówno w celach wypoczynkowych jak i biznesowych. Ich waga jest porównywalna do rekomendacji udzielanych przez najbliższych i znajomych. Dlatego z punktu widzenia hotelu ważne jest nie tylko utrzymanie wysokiej jakości usług, ale również pozyskiwanie publicznych opinii i odpowiednia ich dystrybucja. Warto postarać się, aby potencjalni klienci mieli łatwy dostęp do wszystkich opinii o hotelu.

Moduł pozwala łatwo uzyskać opinie od osób dokonujących rezerwacji on-line. Po zakończonym pobycie, gość otrzymuje e-mail z podziękowaniem oraz ankietę, dzięki której może podzielić się swoją opinią. Za każdym razem otrzymasz powiadomienie o wystawieniu nowej opinii. Możesz samodzielnie decydować o tym, czy opinia zostanie opublikowana na stronie internetowej hotelu, czy posłuży jedynie do wewnętrznej oceny jakości usług. Ankieta wysyłana do gości, oparta jest na szybkiej ocenie poszczególnych wymiarów usługi (ogólna ocena, pokoje, restauracja, spa itd.) przy użyciu intuicyjnej skali. Dzięki temu gość nie musi poświęcać wiele czasu na jej wypełnienie, co zwiększa prawdopodobieństwo jej otrzymania.

Teraz możesz wykorzystać również opinie dodawane przez gości w portalach takich jak Booking.com, HRS czy Trip Advisor. Możesz zaprezentować je wszystkie w jednym miejscu, zachowując oryginalną skalę ocen oraz wygenerować wspólną ocenę dla wszystkich źródeł opinii.

Korzyści dla gościa
  • Łatwy dostęp do wszystkich opinii.
  • Łatwiejsze podejmowanie decyzji.
  • Szybkie rozpoznanie wad i zalet hotelu. 
  • Możliwość wyrażenia swojej opinii na temat hotelu.
  • Otrzymanie podziękowania za pobyt.
  • Zachęta do wypróbowania sprawdzonych usług.
Korzyści dla hotelu
  • Zarządzanie jakością obsługi, dzięki aktualnej opinii gości.
  • Możliwość ręcznego zarządzania opiniami.
  • Możliwość dodania opinii z portali zewnętrznych.
  • Promocja wizerunku hotelu, dzięki pozytywnym wypowiedziom gości.
  • Identyfikacja potrzeb swoich gości.
  • Ułatwienie klientom wyboru.

 

Możliwości modułu

  • Automatyczne wysyłanie ankiet po pobycie.
  • Publikacja opinii na stronie www hotelu.
  • Dodawanie opinii z zewnętrznych serwisów.
  • Możliwość nadania tytułu danej opinii.
  • Wygląd modułu dopasowany do strony www.
  • Wyeksponowanie opinii na stronie głównej.
  • Oceny z podziałem na kategorie.
Możliwości modułu

 

Zamek Karpniki
Hotel Elbrus SPA
Hotel Białowieski

Zamów moduł opinii

690 zł

Wypełnij formularz lub skontaktuj się z nami:

marketing@hotelsystems.pl
tel: 577 770 704