Program do obsługi recepcji hotelowej

Program do obsługi recepcji hotelowej

Branża hotelarska czerpie z dorobku współczesności, dlatego mniejsze, ale też większe obiekty noclegowe, ulokowane zarówno w najpopularniejszych, jak i nieco mniej znanych miastach oraz miejscowościach turystycznych, wdrażają u siebie zaawansowane technologicznie rozwiązania informatyczne, które usprawniają ich codzienne funkcjonowanie oraz zwiększają wydajność pracy zatrudnionych tam pracowników. Jednym z polecanych narzędzi, które doskonale sprawdza się w praktyce, jest profesjonalny program do obsługi recepcji hotelowej.

Efektywna obsługa recepcji hotelowej

Efektywna obsługa recepcji hotelowej – teraz to możliwe!

Cyfrowa, działająca 24h/7/365, dostępna w pełni online recepcja, jest tym, czego potrzebuje Twój hotel. Już teraz przekonaj się, że jest to rozwiązanie na miarę XXI wieku, które stało się standardem w zdecydowanej większości miejsc noclegowych nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Ty również musisz wdrożyć u siebie wirtualną recepcję i wnieść na wyższy poziom wszelkie działania związane z zarządzaniem zameldowaniem oraz zakwaterowaniem gości hotelowych. Nasz program dla obiektów noclegowych znacząco podniesie efektywność Twojego działania.

Recepcja hotelu jest jego wizytówką

Recepcja hotelu jest jego wizytówką. I to nie tylko pod względem wizualnej atrakcyjności, ale również pod kątem organizacyjnym. Sposób działania tego ważnego elementu w każdym obiekcie noclegowym bezpośrednio kształtuje opinię gości na jego temat. Warto więc wygospodarować budżet niezbędny na zainwestowanie w nowoczesną, wirtualną recepcję, czyli niezawodny program do obsługi recepcji hotelowej, chroniący dane osobowe gości hoteli, hosteli i innych obiektów noclegowych.

Kompleksowe rozwiązanie dla Twojego hotelu

Program do obsługi recepcji hotelowej, automatyzujący zachodzące procesy i zintegrowany z innymi systemami informatycznymi, składa się z wielu modułów, dlatego dostępne są różne jego funkcjonalności, na przykład: prowadzenie elektronicznej księgi meldunkowej, dokonywanie zdalnej rezerwacji pokoi, sprawdzanie dostępności miejsc noclegowych w wybranym terminie, wykonywanie płatności online za wynajem, wystawianie faktur, tworzenie raportów, czy opracowywanie grafików sprzątania pokoi. Widać więc, że ten zaawansowany system wyręcza pracowników hotelu w wielu zadaniach.
Najczęściej te informacje są prezentowane w formie przejrzystych, graficznych zestawień oraz tabelek, co warunkuje atrakcyjność wizualną tego oprogramowania. To wszystko sprawia, że telefoniczna lub osobista rezerwacja odchodzi już w zapomnienie – teraz wykonuje się te czynności w programie do prowadzenia hotelu, z dowolnego miejsca oraz w dowolnym momencie.

Nowoczesny program do obsługi recepcji - doskonała inwestycja

Doskonale widać, że sprawnie działający program do obsługi recepcji hotelowej jest na wagę złota. Bez tego komponentu obiekt oferujący liczne miejsca noclegowe nie może działać poprawnie i zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Brak kompleksowego narzędzia, dedykowanego obsłudze gości hotelowych na recepcji, to spory mankament, który może generować wiele problemów, chociażby takich jak zdublowane rezerwacje, trudności z anulowaniem wizyt, czy dokonywaniem zmian terminów. A występowanie takich sytuacji negatywnie wpływa na renomę danego podmiotu i wyróżnia go na tle konkurencji, jednak nie od tej dobrej, lecz właśnie złej strony. Kto pragnie osiągnąć sukces biznesowy, nie może pozwolić sobie na uchybienia o takim charakterze.
Najwyższy czas, aby kadrę pracowniczą obsługującą Twój hotel czy inny obiekt noclegowy, wzbogacił swego rodzaju wirtualny recepcjonista, który jest w stanie ciągle pracować – zarówno w dzień, jak i w nocy, w tygodniu, ale też w weekendy. Już teraz przekonaj się w praktyce o wszystkich korzyściach płynących z zastosowania programu do obsługi recepcji hotelowej.

Działania recepcji, które można wspomóc rozwiązaniami online

Aktualizacja PMSa Wprowadzanie i zmiany rezerwacji, kontrola dostępności pokoi.

Informacje o ofercie Prezentacja cennika i promocji, ofert specjalnych, pakietów pobytowych.

Kontrola płatności Weryfikacja płatności dla rezerwacje oczekujących i potwierdzonych.

Kalkulacje dla Gości Przygotowywanie ofert i propozycji pobytu w hotelu dla klientów.

Formularz kontaktowy

*
*
HOTELOWY SYSTEM SPRZEDAŻY ONLINE