Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Program do obsługi recepcji hotelowej

Branża hotelarska czerpie z dorobku współczesności, dlatego mniejsze, ale też większe obiekty noclegowe, ulokowane zarówno w najpopularniejszych, jak i nieco mniej znanych miastach oraz miejscowościach turystycznych, wdrażają u siebie zaawansowane technologicznie rozwiązania informatyczne, które usprawniają ich codzienne funkcjonowanie oraz zwiększają wydajność pracy zatrudnionych tam pracowników. Jednym z polecanych narzędzi, które doskonale sprawdza się w praktyce, jest profesjonalny program do obsługi recepcji hotelowej.

Efektywna obsługa recepcji hotelowej – teraz to możliwe!

Cyfrowa, działająca 24h/7/365, dostępna w pełni online recepcja, jest tym, czego potrzebuje Twój hotel. Już teraz przekonaj się, że jest to rozwiązanie na miarę XXI wieku, które stało się standardem w zdecydowanej większości miejsc noclegowych nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Ty również musisz wdrożyć u siebie wirtualną recepcję i wnieść na wyższy poziom wszelkie działania związane z zarządzaniem zameldowaniem oraz zakwaterowaniem gości hotelowych.

Recepcja hotelu jest jego wizytówką. I to nie tylko pod względem wizualnej atrakcyjności, ale również pod kątem organizacyjnym. Sposób działania tego ważnego elementu w każdym obiekcie noclegowym bezpośrednio kształtuje opinię gości na jego temat. Warto więc wygospodarować budżet niezbędny na zainwestowanie w nowoczesną, wirtualną recepcję, czyli niezawodny program do obsługi recepcji hotelowej, chroniący dane osobowe gości.

Program do obsługi recepcji – kompleksowe rozwiązanie dla Twojego hotelu

Program do obsługi recepcji hotelowej, automatyzujący zachodzące procesy i zintegrowany z innymi systemami informatycznymi, składa się z wielu modułów, dlatego dostępne są różne jego funkcjonalności, na przykład: prowadzenie elektronicznej księgi meldunkowej, dokonywanie zdalnej rezerwacji pokoi, sprawdzanie dostępności miejsc noclegowych w wybranym terminie, wykonywanie płatności online za wynajem, wystawianie faktur, tworzenie raportów, czy opracowywanie grafików sprzątania pokoi. Widać więc, że ten zaawansowany system wyręcza pracowników hotelu w wielu zadaniach.

Najczęściej te informacje są prezentowane w formie przejrzystych, graficznych zestawień oraz tabelek, co warunkuje atrakcyjność wizualną tego oprogramowania. To wszystko sprawia, że telefoniczna lub osobista rezerwacja odchodzi już w zapomnienie – teraz wykonuje się te czynności z dowolnego miejsca oraz w dowolnym momencie.


Oto kilka możliwości tematów z zakresu odpowiedzialności Recepcji, które można wspomóc rozwiązaniami online .
 

Aktualizacja PMSa

Wprowadzanie rezerwacji

Informacje o Ofercie

Prezentacja Cennika i Promocji

Kontrola Płatności

Rezerwacje oczekujące, potwierdzone

Kalkulacje dla Gości

Oferta w kilka minut

Nowoczesny program do obsługi recepcji hotelowej – doskonała inwestycja

Doskonale widać, że sprawnie działający program do obsługi recepcji hotelowej jest na wagę złota. Bez tego komponentu obiekt oferujący liczne miejsca noclegowe nie może działać poprawnie i zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Brak kompleksowego narzędzia, dedykowanego obsłudze gości hotelowych na recepcji, to spory mankament, który może generować wiele problemów, chociażby takich jak zdublowane rezerwacje, trudności z anulowaniem wizyt, czy dokonywaniem zmian terminów. A występowanie takich sytuacji negatywnie wpływa na renomę danego podmiotu i wyróżnia go na tle konkurencji, jednak nie od tej dobrej, lecz właśnie złej strony. Kto pragnie osiągnąć sukces biznesowy, nie może pozwolić sobie na uchybienia o takim charakterze.

Najwyższy czas, aby kadrę pracowniczą obsługującą Twój hotel, wzbogacił swego rodzaju wirtualny recepcjonista, który jest w stanie ciągle pracować – zarówno w dzień, jak i w nocy, w tygodniu, ale też w weekendy. Już teraz przekonaj się w praktyce o wszystkich korzyściach płynących z zastosowania programu do obsługi recepcji hotelowej.

Proszę o Kontakt

Pracujesz w Recepcji Hotelu ? Potrzebujesz Narzędzi online, które usprawnią Twoją pracę i sprawią, że będzie ona szybsza i łatwiejsza ?

Pełna oferta

Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną

Wypróbuj działanie

Bezpłatny okres testowy

Szybkie uruchomienie

Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie

Bezpłatne szkolenie

W zakresie obsługi systemu

Nie chcesz pisać? Zadzwoń!

Dział Sprzedaży i Marketingu
Pokaż numer
tel. 577 770 704
System rezerwacji



Dyrektor hotelu

czytaj więcej

Dział marketingu

czytaj więcej

Recepcja

czytaj więcej