Program do obsługi recepcji hotelowej
Recepcja będąc sercem każdego hotelu jest bez wątpienia najważniejszym działem w tworzeniu jego profesjonalnego wizerunku i najczęściej pierwszym kontaktem z Gościem.
Przygotowanie narzędzi internetowych dla recepcji znacząco poprawia wydajność pracy, zmniejsza ilość rutynowych pomyłek i co najważniejsze, pozwala skupić się na jakości obsługi i skuteczności przekazywanych Gościom informacji.
Duża ilość mailowych i telefonicznych zapytań o ofertę, udogodnienia w hotelu czy cennik wynika z faktu, iż Goście nie mogą znaleźć tych informacji na stronie internetowej. Uruchomienie systemu rezerwacji online, gdzie Gość w kilka sekund może nie tylko sprawdzić cenę w wybranym terminie, ale również zarezerwować i opłacić pobyt, upraszcza znacznie pracę agentom obsługi gości.
Oto kilka możliwości tematów z zakresu odpowiedzialności Recepcji, które można wspomóc rozwiązaniami online .
Wprowadzanie rezerwacji
Prezentacja Cennika i Promocji
Rezerwacje oczekujące, potwierdzone
Oferta w kilka minut
Korzystanie z systemu rezerwacji online HotelSystems pozwala naszym Gościom na dokonanie szybkiej i prostej rezerwacji pobytu wraz z natychmiastową płatnością zadatku, a jednocześnie jest najlepszym krokiem, jaki może wykonać hotel w celu usystematyzowania obiegu informacji pomiędzy hotelem a klientem.
System online daje ponadto mnóstwo innych możliwości, które znacząco ułatwiają pracę recepcji, takich jak np. automatyczne e-maile z prośbą o opinię, wysyłanie ofertowych kalkulacji pobytów czy automatyczna aktualizacja dostępności i cen w portalach sprzedażowych.
Karolina, Recepcja Hotelu Dziki Potok ***
Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną
Bezpłatny okres testowy
Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie
W zakresie obsługi systemu