Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Program do obsługi recepcji hotelowej

Recepcja będąc sercem każdego hotelu jest bez wątpienia najważniejszym działem w tworzeniu jego profesjonalnego wizerunku i najczęściej pierwszym kontaktem z Gościem.


Przygotowanie narzędzi internetowych dla recepcji znacząco poprawia wydajność pracy, zmniejsza ilość rutynowych pomyłek i co najważniejsze, pozwala skupić się na jakości obsługi i skuteczności przekazywanych Gościom informacji.


Duża ilość mailowych i telefonicznych zapytań o ofertę, udogodnienia w hotelu czy cennik wynika z faktu, iż Goście nie mogą znaleźć tych informacji na stronie internetowej. Uruchomienie systemu rezerwacji online, gdzie Gość w kilka sekund może nie tylko sprawdzić cenę w wybranym terminie, ale również zarezerwować i opłacić pobyt, upraszcza znacznie pracę agentom obsługi gości.
Oto kilka możliwości tematów z zakresu odpowiedzialności Recepcji, które można wspomóc rozwiązaniami online .
 

Aktualizacja PMSa

Wprowadzanie rezerwacji

Informacje o Ofercie

Prezentacja Cennika i Promocji

Kontrola Płatności

Rezerwacje oczekujące, potwierdzone

Kalkulacje dla Gości

Oferta w kilka minut

Hotel Dziki Potok ***

Korzystanie z systemu rezerwacji online HotelSystems pozwala naszym Gościom na dokonanie szybkiej i prostej rezerwacji pobytu wraz z natychmiastową płatnością zadatku, a jednocześnie jest najlepszym krokiem, jaki może wykonać hotel w celu usystematyzowania obiegu informacji pomiędzy hotelem a klientem. 

System online daje ponadto mnóstwo innych możliwości, które znacząco ułatwiają pracę recepcji, takich jak np. automatyczne e-maile z prośbą o opinię, wysyłanie ofertowych kalkulacji pobytów czy automatyczna aktualizacja dostępności i cen w portalach sprzedażowych.

Karolina, Recepcja Hotelu Dziki Potok ***

Proszę o Kontakt

Pracujesz w Recepcji Hotelu ? Potrzebujesz Narzędzi online, które usprawnią Twoją pracę i sprawią, że będzie ona szybsza i łatwiejsza ?

Pełna oferta

Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną

Wypróbuj działanie

Bezpłatny okres testowy

Szybkie uruchomienie

Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie

Bezpłatne szkolenie

W zakresie obsługi systemu

Nie chcesz pisać? Zadzwoń!

Dział Sprzedaży i Marketingu
Pokaż numer
tel. 577 770 704
System rezerwacji



Dyrektor hotelu

czytaj więcej

Dział marketingu

czytaj więcej

Recepcja

czytaj więcej