Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Gość - program hotelowy do obsługi klientów

Wbrew powszechnej wśród adeptów sztuki hotelarskiej opinii, to nie dyrektor jest najważniejszą osobą w hotelu. Jest nią Gość, a jego zadowolenie powinno być kluczowym elementem biznesu hotelowego. Kwestia wysokiej jakości obsługi nabrała ważności szczególnie w ostatnich kilku latach, wraz z rozwojem internetu i możliwościami, jakimi ze sobą niesie. Dziś Goście mogą podzielić swoimi spostrzeżeniami i opiniami w bardzo prosty sposób na portalach społecznościowych, forach turystycznych, specjalnych serwisach opiniotwórczych czy blogach. Ilość tych miejsc stale rośnie i jest coraz łatwiej dostępna.


Opinia Gościa i jego doświadczenie z pobytu w hotelu jest strategicznym punktem w ocenie kontroli jakości Hotelarzy.


Tak jak dobre wieści roznoszą się szybko, złe opinie roznoszą się jeszcze szybciej. Stąd inwestycja w narzędzia, które pozwalają na podniesienie i utrzymywanie wysokiego poziomu zadowolenia Gości. Nowoczesne narzędzia online pozwalają na automatyzację procesów kontaktu Gościa z hotelem od momentu jego pierwszego wejścia na stronę, prezentacji oferty, skutecznego przeprowadzenia procesu rezerwacji, komfortowej opieki nad Gościem w hotelu podczas pobytu, do kontaktu i informacji zwrotnej po jego wyjeździe. Dzięki aktualnie dostępnym narzędziom online oraz faktom, iż obecnie większość Gości korzysta swobodnie z Internetu, komputerów i urządzeń mobilnych nastąpiła prawdziwa rewolucja w poziomie obsługi Gości i kontaktu z nimi.
 

Czytelna Strona Internetowa Hotelu

Wygodne, łatwo dostępne informacje o Hotelu i jego ofercie to gwarantowane "pierwsze dobre wrażenie".

Ceny i Oferty

Gość prosto na kalendarzu widzi ceny i dostępność pokoi, pakietów i ofert specjalnych

Prostota Rezerwacji i Płatności

Gość poznaje szybko ceny i zaledwie w 3 minuty może wybrać ofertę, wykonać przelew i otrzymać emailem potwierdzenie

Opinie, Newslettery

Po wyjeździe Gość otrzyma podziękowanie za pobyt, prośbę o opinię oraz oferty specjalne i aktualności w hotelowym Newsletterze.

 

Gość Hotelu**** Medical Spa Malinowy Dwór w Świeradowie Zdroju

Mój pobyt w hotelu był wyjątkowy. Przyjemna obsługa, pyszne jedzenie. 

Do tego świetnie zorganizowany kontakt elektroniczny - od miłej dla oka strony, gdzie mogłam wszystko szybko znaleźć, przez prostą rezerwację online, gdzie w kilka minut już miałam potwierdzenie mojej rezerwacji, do miłego e-maila z podziękowaniem za pobyt połączonym z kuponem kwotowym na kolejną wizytę.

Po prostu idealnie.

Anna, Gdańsk

Dyrektor hotelu

czytaj więcej

Dział marketingu

czytaj więcej

Recepcja

czytaj więcej