Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Przyszłość technologii online zależy od możliwości połączenia wielu systemów w jeden, gdzie odbywa się zarządzanie informacjami, które potem są eksportowane automatycznie do kolejnych systemów - już bez konieczności ręcznego ich wprowadzania i aktualizacji.

 

Połączenie systemu hotelowego PMS z systemem rezerwacji online.

System rezerwacji online HotelSystems może być połączony z hotelowymi systemami PMS, dzięki czemu rezerwacje dokonywane przez Gościa na stronie internetowej mogą automatycznie wpływać do systemu operacyjnego hotelu. Jednocześnie dwukierunkowe działanie zapewnia eksport danych o sprzedanych bezpośrednio w hotelu pokoi do systemu rezerwacji online - blokując sprzedane w ten sposób pokoje, sprowadzając praktycznie do zera ryzyko błędu.

HotelSystems ma aktualnie możliwość połączenia się i synchronizacji z systemami: Chart, Rehot, KW Hotel, SOHO, Premium Hotel.
Koszt połączenia między HotelSystems a systemem PMS wynosi 399 zł netto/rok.

chart
gip
kwhotel
SOHO
Betasi
INSTAGRAM

System rezerwacji online HotelSystems może być połączony przez narzędzie Channel Manager z dowolną ilością portali sprzedaży online na całym świecie. Udostępnienie lub blokada pokoju w HotelSystems lub systemie PMS automatycznie udostępnia lub blokuje ten pokój we wszystkich podłączonych portalach.  Co więcej  - sprzedaż pokoju przez dowolny portal automatycznie blokuje jego dostępność  w innych portalach i w systemie rezerwacji online na stronie hotelu.

Połączenie systemu rezerwacji online z portalami sprzedażowymi na całym świecie - już dziś.

Zadania, polegające na żmudnym otwieraniu, bądź zamykaniu sprzedaży na każdym możliwym portalu z osobna zawsze zajmowały za dużo czasu. Dzięki Channel Managerowi aktualizacja ofert dzieje się automatycznie online, 24 godziny, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku - generując ogromne oszczędności czasu i pieniędzy, realnie ograniczając możliwości pomyłek czy overbookingu.
Koszt połączenia między HotelSystems a Channel Manager wynosi 399 zł netto/rok.
 

INSTAGRAM

Dodanie nowych ofert pakietowych do systemu rezerwacji HotelSystems automatycznie eksportuje takie oferty np. do portalu Facebook, wpływając znacznie na zachowania potencjalnych Gości w internecie. Oferty pakietowe są dodawane / edytowane / eksportowane w pełni automatycznie - wraz z pełnymi tekstami, zdjęciami, cenami i dostępnością.

Social Media to Facebook, ale też Trip Advisor, Hotelowy Blog, YouTube, Instagram i Twitter.

Wiele działów marketingu, nie tylko z branży hotelowej zwraca coraz większą uwagę na kanały Social Media oraz bezpośrednie korzyści, jakie płyną z tego typu komunikacji. Social Media to już nie tylko własny Facebook z aktualnościami, ale też hotelowy blog, konto z filmami na YouTube, zdjęcia na Instagramie, czy konto na Twitterze oraz opinie na serwisie Trip Advisor. Każdy kanał kontaktu z Gośćmi ma niewiarygodnie duże przełożenie na zacieśnianie się realacji, ale przede wszystkim realnie poszerza możliwości sprzedażowe - działania te można prowadzić samodzielnie, lecz jako HotelSystems służymy pomocą w takich kampaniach.

 

INSTAGRAM
Hotel Elbrus SPA & Wellness ***

Moduł Channel Manager to jedno z wielu narzędzi online z jakich korzystamy dzięki HotelSystems.pl. Channel Manager całkowicie wyręcza hotel w zarządzaniu cenami i dostępnością na wszystkich portalach rezerwacyjnych, jednocześnie w pełni aktualizując ofertę na naszej stronie internetowej. 

Narzędzia rezerwacyjne i marketingowe oferowane przez HotelSystems w ogromnym stopniu ułatwiły pracę wielu działom naszego hotelu.

Przemysław Kuc, Dyrektor Hotelu

Połącz systemy w 48 godzin

Automatyzacja procesów rezerwacyjnych była kiedyś tylko marzeniem hotelarzy, którzy ręcznie aktualizowali oferty i rezerwacje w kilku systemach. Teraz wystarczy jeden telefon i 2 dni na instalację HotelSystems.

Pełna oferta

Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną

Wypróbuj działanie

Bezpłatny okres testowy

Szybkie uruchomienie

Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie

Bezpłatne szkolenie

W zakresie obsługi systemu

Nie chcesz pisać? Zadzwoń!

Dział Sprzedaży i Marketingu
Pokaż numer
tel. 577 770 704
System rezerwacji



System Rezerwacji Online

czytaj więcej

Strona Internetowa Hotelu

czytaj więcej

Hotel Marketing Online

czytaj więcej

Połączenia Systemów Online

czytaj więcej

Integracja systemów hotelowych PMS