Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Systemy online w coraz większym stopniu wspomagają pracę w dziale marketingu i sprzedaży każdego hotelu, a znajomość zagadnień prezentacji i sprzedaży produktu online jest jednym z głównych punktów przewagi w obecnej sytuacji wzrastającej stale konkurencji. Od pracowników sprzedaży wymaga się dostarczania konkretnych, mierzalnych efektów - a te można osiągnąć tylko poprzez coraz bardziej specjalistyczną wiedzę z zakresu reklamy i marketingu online.

 

Praca działu marketingu w hotelu opiera się dziś głównie na użyciu nowoczesnych narzędzi online.
- System zarządzania treścią strony CMS
- System zarządzania ofertą cenową ofert Price Manager
- System zarządzania dystrybucją ofert, cen i dostępności Channel Manager
- System analityki strony Google Analytics połączony z konwersją celów
- Moduł do zarządzania wysyłką Newsletterów - do dowolnych grup docelowych
- System zarządzania klientami CRM - baza klientów, ich aktywności, historia
- System zarządzania wyświetlaniem ofert promocyjnych w Hotelu - PromoTV
- Moduł analizy danych - sprzedaży, forecasty, współczynniki hotelowe
- Moduł tworzenia ofert pakietowych - ich eksport do Social Media
- Tworzenie kampanii dla ofert specjalnych - Landing Page - adwords - analityka
- Planowanie, uruchomienie i analiza kampanii SMS-owych
- System dla stałych klientów - Program Lojalnościowy
 

 

System CMS

Zarządzanie stroną www

Zarządzanie Cenami

Rabaty, Promocje, Kody

Channel Manager

Dystrybucja Ofert

Newsletter

Wysyłki do grup Gości

INSTAGRAM

Proszę o Kontakt

Pracujesz w dziale Marketingu w hotelu ? Potrzebujesz narzędzi online, które usprawnią Twoją pracę i sprawią, że będzie ona szybsza i łatwiejsza ?

Pełna oferta

Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną

Wypróbuj działanie

Bezpłatny okres testowy

Szybkie uruchomienie

Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie

Bezpłatne szkolenie

W zakresie obsługi systemu

Nie chcesz pisać? Zadzwoń!

Dział Sprzedaży i Marketingu
Pokaż numer
tel. 577 770 704
System rezerwacji



Dyrektor hotelu

czytaj więcej

Dział marketingu

czytaj więcej

Recepcja

czytaj więcej

System do zarządzania marketingowego w hotelu