Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

System do zarządzania marketingowego w hotelu

System do zarządzania marketingowego w hotelu to przykład zintegrowanego narzędzia o wielu ważnych funkcjonalnościach, przydatnych w kontekście codziennego funkcjonowania obiektów noclegowych, a zwłaszcza prowadzonych przez nich kampanii marketingowych. Ta sfera działalności tego typu podmiotów odgrywa niebagatelną rolę w kontekście skutecznego prowadzenia biznesu, a zwłaszcza zwiększania przychodów poprzez pozyskiwanie i utrzymywanie gości, wzrost rezerwacji oraz konsekwentne budowanie wizerunku hotelu. Dlatego też potrzebne są kompleksowe oprogramowania, składające się z kilku modułów, realnie wspierających w administrowaniu różnymi aspektami działań marketingowych. To wyraz tego, że cyfryzacja i digitalizacja pewnie wkracza także w branżę hotelarską.

System do zarządzania marketingowego

Nowoczesne rozwiązania, które pozwalają stosować sprawnie działający system do zarządzania marketingowego hotelu, mają związek z dystrybucją i promocją oraz pozytywnie wpływają na wizerunek przedsiębiorstwa hotelarskiego to między innymi: aktywna obecność w mediach społecznościowych dopasowanych do specyfiki grupy docelowej, używanie instrumentu, jakim jest product placement, umiejętne wykorzystywanie potencjału drzemiącego w strategiach content marketingowych, wprowadzanie programów lojalnościowych z atrakcyjnymi bonusami, a także stosowanie platform zakupowych.

Dostępnych opcji jest wiele, najlepiej, aby łączyć ze sobą kilka wskazanych metod, a co najważniejsze, wygodnie zarządzać nimi z jednego miejsca.

System do zarządzania marketingowego

Zarządzanie marketingowe hotelem polega na opracowaniu i realizacji strategii obejmującej kwestie takie jak: segmentacja rynku i określenie grup docelowych, tworzenie marki i wizerunku, promocja i reklama, zarządzanie relacjami oraz analizowanie wyników tych działań. W związku z tym w działalności współczesnych hoteli ogromne znaczenie ma świadome wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi online do zarządzania hotelem. Obecnie jest to niezbędny element efektywnej strategii marketingowej każdego obiektu noclegowego. Zaawansowany technologicznie system do zarządzania marketingowego w hotelu to forma dotarcia do potencjalnych odbiorców, a także metoda na utrzymywanie stałego kontaktu z klientami, którzy w przeszłości mieli już okazję do skorzystania z konkretnych usług hotelarskich.

Zarządzanie marketingowe w hotelu – profesjonalne podejście kluczem do sukcesu!

Profesjonalny system do zarządzania marketingowego w hotelu coraz częściej staje się jednym z podstawowych narzędzi we współczesnych obiektach noclegowych, zwłaszcza tych o podwyższonym standardzie. To swoisty niezbędnik dla każdego mniejszego czy większego hotelu, który chce zwiększyć swoją konkurencyjność w tej wymagającej branży i odnieść biznesowy sukces w postaci przyciągnięcia, ale i utrzymania dużej liczby gości, ale też rosnących zysków. Dzięki zastosowaniu takiego systemu hotel może zautomatyzować i zwiększyć efektywność swoich działań promocyjnych (zwłaszcza realizowanych kampanii marketingowych), szybko zbierać i trafnie analizować dane dotyczące preferencji gości hotelowych oraz dostosowywać poszczególne punkty swojej oferty do potrzeb rynku i aktualnych trendów.
Zdecyduj się na wdrożenie takiego rozwiązania, a w praktyce przekonasz się, że zarządzanie marketingowe w hotelu wcale nie musi być skomplikowanym procesem, może natomiast okazać się strategią wyróżniającą się wysoką skutecznością. Już teraz wypróbuj nasz system w praktyce!

Zarządzanie marketingowe w hotelu – profesjonalne podejście kluczem do sukcesu!

Proszę o Kontakt

Pracujesz w dziale Marketingu w hotelu ? Potrzebujesz narzędzi online, które usprawnią Twoją pracę i sprawią, że będzie ona szybsza i łatwiejsza ?

Pełna oferta

Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną

Wypróbuj działanie

Bezpłatny okres testowy

Szybkie uruchomienie

Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie

Bezpłatne szkolenie

W zakresie obsługi systemu

Nie chcesz pisać? Zadzwoń!

Dział Sprzedaży i Marketingu
Pokaż numer
tel. 577 770 704
System rezerwacji



Dyrektor hotelu

czytaj więcej

Dział marketingu

czytaj więcej

Recepcja

czytaj więcej