Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Odkryj nowe możliwości dzięki Marketing Automation

HotelSystems nawiązało współpracę z największą w Polsce platformą Marketing Automation – SALESmanago. Otwiera to zupełnie nowe możliwości dla współpracujących z nami hotelami. Zobaczcie jakie!

SALESmanago jest produktem krakowskiej fimy Benhauer. Obsługuje ponad 2000 klientów, z czego znaczną część stanowią marki powszechnie rozpoznawalne w naszym kraju. Na Polskim rynku jest niekwstionowanym liderem w dziedzinie automatyzacji marketingu, ciesząc się jednocześnie solidną pozycją na rynku globalnym. System stworzony pierwotnie z myślą o witrynach eCommerce może zrewolucjonizować podejście do marketingu również w hotelarstwie. Co takiego potrafi i jak wykorzystać jego siłę?

 

Identyfikacja osób na stronie

Przygoda z automatyzacją marketingu zaczyna się na stronie internetowej Twojego hotelu. Dzięki unikalnej technologii, pierwszy raz dowiesz się kto dokładnie odwiedza stronę i co na niej robi. Nie tylko zobaczysz ilość użytkowników, jak dotychczas w innych narzędziach, ale rozpoznasz konkretną osobę z imienia i nazwiska. Uzyskasz profile behawioralne poszczególnych użytkowników, zyskasz wiedzę na temat ich zainteresowań, rozpoznasz ich potrzeby i gotowość do dokonania rezerwacji. Oprócz tego, przypiszesz im źródła odwiedzin, zidentyfikujesz każdą kolejną wizytę czy poznasz szczegóły sprzętowe. Zyskasz również zaawansowane możliwości monitorowania anonimowych użytkowników. Co można zrobić z taką wiedzą?

 

Rozpoznaj osoby odwiedzające Twoją stronę internetową.

Dzięki SALESmanago dowiesz się, kto odwiedza Twoją stronę.

Marketing Automation

Zyskane dzięki monitoringowi informacje posłużą do zaawansowanej automatyzacji Twojego marketingu. Co to oznacza? Wiedząc, co dokładnie użytkownik robił na stronie, możesz utworzyć zestaw reguł, które wywoływać będą określoną reakcję systemu. Od wysyłania prostych powiadomień do recepcji lud działu sprzedaży, przez złożone kampanie marketingowe po pełną personalizację treści na stronie internetowej. System zrobi wszystko automatycznie – wystarczy raz zaplanować jego działanie i zadbać o poprawną konfigurację. To nie tylko ogromna oszczędność czasu, ale również dostęp do możliwości, których nigdy nie udałoby się nam zrealizować ręcznie. Liczba możliwych do ustawienia reguł i ich elastyczność sprawiają, że ograniczeniem staje się jedynie wyobraźnia. Aby trochę ją pobudzić, zobacz się jak Marketing Automation może udoskonalić strategię e-mail marketingową Twojego hotelu lub zmodyfikować treść jego strony.

E-mail marketing

Jak obecnie wyglądają Twoje wysyłki mailingowe? Czy wysyłasz tę samą wiadomość do wszystkich swoich odbiorców? Oznacza to, że wielu z nich otrzymuje ofertę, która zupełnie nie odpowiada ich profilowi zainteresowań (czy osoby podróżujące samotnie zainteresują się Twoją promocją na romantyczny pakiet dla par lub rodzinną ofertą na ferie?). Nie wiesz, ilu odbiorców otwiera Twoje wiadomości? W które linki klikają? Czy adresy w bazie są jeszcze aktualne? A gdyby tak wysłać każdemu ofertę dokładnie odpowiadającą jego zainteresowaniom? Móc sprawdzić czy ją przeczytał, kiedy to zrobił, czy kliknął w link prowadzący do rezerwacji? Móc spersonalizować komunikat zwracając się do odbiorcy po imieniu lub przygotować dla niego specjalny rabat? To tylko niektóre z czekających na Ciebie możliwości. Dzięki SALESmango nie tylko dopasujesz komunikat do poszczególnych odbiorców i dokładnie zmierzysz skuteczność mailingu. Zyskasz wiedzę o każdej zmianie zainteresowań swoich odbiorców, dopasujesz dzień i godzinę wysyłki do ich preferencji, przypomnisz im oferty, które wcześniej ich zainteresowały, zachęcisz do podjęcia decyzji dodatkowymi korzyściami. Różnica między wysyłką jednej wiadomości do wszystkich a wysyłką do posegmentowanej bazy jest ogromna. Dynamiczne maile One-to-One wysyłane z SALESmanago gwarantują jednak jeszcze lepsze efekty. Wzrost liczby otwarć maili o niemal 500%? Tak, teraz to możliwe!

 

Dzięki dynamicznym mailom on-to-one uzyskasz znacznie lepsze efekty!

Personalizacja i automatyzacja mailingów pozwalają osiągnąć znacznie lepsze efekty niż newsletter wysyłany do całej bazy.

Dynamiczna treść na stronie www

Wyobraź sobie potencjalnego gościa odwiedzającego Twoją stronę. Zwykle nie wywierasz dodatkowego wpływu na jego decyzję. I choć przed dokonaniem rezerwacji odwiedza stronę kilkukrotnie, za każdym razem widzi te same treści. Podobnie jak w przypadku mailingów, każdy dostaje ten sam komunikat. A gdyby tak zupełnie spersonalizować treść strony internetowej? Klient, który podczas swojej pierwszej wizyty był zainteresowany głównie pakietami dla par, przy swojej następnej wizycie zobaczy je od razu na stronie głównej. Może zobaczy pop-up z kodem rabatowym na pakiet, którego zakup ostatnio rozważał? A może zostanie mu wyświetlone imienne przywitanie oraz numer kontaktowy do działu rezerwacji, który oferuje pomoc w organizacji pobytu?

 

Ta sama strona może wyglądać inaczej, w zależności od tego kto ją ogląda. Goście zaintresowani ofertami SPA, zobaczą je w pierwszej kolejności. Osoby podrózujące biznesowo, mogą w tym samym miejscu zobaczyć inne oferty.

Co jeszcze mogę zrobić z SALESmanago?

Opisane powyżej przykłady to tylko mały fragment tego, co możesz osiągnąć dzięki integracji SALESmanago i HotelSystems. Z ogromnej palety możliwości, wybieramy teraz tylko to, co najbardziej użyteczne dla hoteli. Wśród innych ciekawych opcji znajduje się też integracja z kampaniami SMS, spersonalizowany remarketing czy nawet beacony offline. Z czasem postaramy się przybliżyć Wam  działanie poszczególnych modułów systemu i pokazać, jak można wykorzystać je to zwiększenia sprzedaży. Jeżeli jednak chcielibyście skorzystać z nowych możliwości już teraz, koniecznie skontaktujcie się z nami na: info@hotelsystems.pl