Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Google ADS - zobacz nowości, które warto znać

Google AdWords bezustannie się rozwija. Każdego miesiąca możemy zaobserwować mniej lub bardziej widoczne zmiany. Wybraliśmy dla Was kilka nowości, które zdecydowanie warto znać!

Reklamy typu "tylko połączenie".

Z każdym rokiem rośnie ilość osób korzystających z internetu przy pomocy urządzeń mobilnych. Chcemy mieć szybki i wygodny dostęp do informacji praktycznie wszędzie. W przypadku korzystania ze smartfonów bywa to trudne, chociażby przez niedostosowanie niektórych stron do ekranów tych urządzeń. Reklamy typu "tylko połączenie" są w pewnym sensie odpowiedzią na ten problem. Teraz osoby szukające hotelu w trakcie podróży, nie tylko będą mogły zobaczyć Twoją reklamę i przejść na stronę, ale też zadzwonić do hotelu nie wychodząc z wyszukiwarki. Nowy rodzaj reklam pozwala wyświetlić numer telefonu, opis firmy i przycisk „Zadzwoń” od razu przy wynikach wyszukiwania. W ten sposób nawiązanie kontaktu stanie się dla klienta jeszcze prostsze.  Reklamy te zaprojektowane są tak, aby wyświetlać się jedynie na urządzeniach, z których można zadzwonić. Podobnie jak w przypadku innych reklam w wyszukiwarce, zapłacimy tutaj za każde kliknięcie – z tą różnicą, że w tym przypadku każde kliknięcie może oznaczać rozmowę telefoniczną. Według Google (Google/Ipsos, „The Role of Click to Call in the Path to Purchase”, wrzesień 2013 r. ), aż 70% osób korzystających z mobilnej wyszukiwarki, dzwoni do firm bezpośrednio z wyników wyszukiwania. Warto więc spróbować!


Reklamy typu

 

Wyświetlanie dynamicznego licznika w reklamach.

Dotychczas reklamy tekstowe AdWords wyświetlane w wyszukiwarce były zupełnie statyczne. Było to uciążliwe, nie tylko z tego powodu, że każda drobna zmiana powodowała zresetowanie statystyk reklamy. Utrudniało to lub wręcz uniemożliwiało przekazanie różnych rodzajów informacji – takich jak np. czas pozostały do końca promocji. Teraz już jest to możliwe. Dzięki nowej funkcji, możemy dodać do naszych reklam dynamiczny licznik, który będzie odliczał dni pozostałe do wybranej przez nas daty. Wystarczy w treści reklamy wpisać "{=" i wybrać odpowiednie ustawienia. Warto przetestować tę możliwość i zaplanować ofertę promocyjną z mocnym ograniczeniem czasowym. Nic przecież nie motywuje do podjęcia decyzji, jak uciekający czas i myśl o tym, że okazja przepadnie bezpowrotnie.
 

Rozszerzenia objaśnień.

Nie jest to zupełna nowość – rozszerzenia objaśnień stały się dostępne jeszcze w zeszłym roku – warto jednak o tym wspomnieć. Rozszerzenia objaśnień przypominają w pewnej mierze znane już od dawna rozszerzenia linków do podstron. Również dotyczą reklam wyświetlających się na pierwszych trzech pozycjach nad wynikami organicznymi i nie do końca mamy wpływ na to, które z nich Google zdecyduje się wyświetlić. Ponadto nie zawierają linków. Bez sensu? Niezupełne. Rozszerzenia objaśnień to dodatkowe miejsce na przekazanie informacji, które nie zawsze jesteśmy w stanie umieścić w treści reklamy. Dzięki nim możemy zyskać dodatkową linijkę tekstu i wyróżnić się na tle innych reklamodawców. W przypadku hoteli jest to bardzo użyteczna funkcja. Dzięki niej możemy przekazać informacje, które teoretycznie mogłyby znaleźć się w każdej z naszych reklam, ale nie umieszczamy ich ze względu na ograniczoną ilość miejsca. Mogą to być informacje o standardzie hotelu, oferowanych atrakcjach, zdobytej nagrodzie lub cechach wyróżniających nasz obiekt. Rozszerzenia te można zdefiniować na poziomie kampanii, grupy reklam lub całego konta, co wymaga dobrego przemyślenia. Ważne, aby nie powtarzać w nich tego co zawarliśmy już w podstawowym tekście reklamy.

 

Rozszerzenia objaśnień pozwalają umieścić w reklamie dodatkowe informacje.

 

Aplikacja mobilna AdWords nowy Edytor AdWords.

Zmiany zachodzą również w obszarach związanych z zarządzaniem kontem i tworzeniem kampanii. Do większych zmian z pewnością wartych odnotowania należy aplikacja Google AdWords dla systemu Android. Dotychczas każda próba zarządzana kampanią przy pomocy smartfona była drogą przez mękę. Oczywiście aplikacja nie zastąpi w pełni przeglądarkowego interfejsu AdWords, ale pewnością wystarczy do sprawdzenia najważniejszych statystyk i pozwoli na szybkie wprowadzenie podstawowych zmian. Aplikację można pobrać ze sklepu Google Play.

 

Aplikacja Google AdWrods jes dostępna w sklepie Google Play

 

Od jakiegoś czasu możemy również cieszyć się zupełnie nową wersją Edytora AdWords. Zmiany nie ograniczają się jedynie do nowego wyglądu interfejsu. Edytor został zupełnie przeprojektowany, dostępne funkcje zostały ulepszone, pojawiły się szereg nowych możliwości. Zarządzanie dużą ilością kampanii stało się teraz znacznie prostsze i przyjemniejsze.

 

 


Kampanie AdWords w HotelSystems.

Opisane powyżej możliwości to tylko mały fragment tego, co zmienia się w AdWords z miesiąca na miesiąc. W natłoku codziennych obowiązków czasem trudno nadążyć za wszystkimi zmianami. Na szczęście nie musisz się o to martwić. Jeżeli chcesz, aby wszystkie te nowości pracowały na Twoją korzyść i mieć pewność, że Twoje kampanie korzystają z najnowszych rozwiązań, możesz zlecić ich prowadzenie nam! Skontaktuj się z nami (marketing@hotelsystems.pl) lub dowiedz się więcej: https://www.hotelsystems.pl/reklamy-adwords-dla-hoteli