Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Reklamy wideo hotelu na YouTube cz.1

Coraz więcej hoteli decyduje się na wykorzystanie na swoich stronach internetowych materiałów wideo. Dobrej jakości nagrania warto wykorzystać przy okazji w formie reklamy wideo. Jakie są możliwości?

czytaj więcej

Jak odpowiadać na negatywne opinie o hotelu?

Udzielanie odpowiedzi na opinie pozostawione przez gości powinno być wśród hotelarzy przestrzeganym standardem. Zwłaszcza jeżeli chodzi o opinie negatywne. Dlaczego powinniśmy na nie odpowiadać i jak najlepiej wykorzystać tę możliwość?

czytaj więcej

Google Analytics - poradnik dla początkujących

Tworząc strony internetowe dla hoteli, dbamy o to, aby każdy z hotelarzy miał możliwość analizy ruchu przechodzącego przez jego witrynę. Niestety ciągle znaczna ilość hotelarzy pomija zupełnie temat analityki internetowej. To duży błąd! Dlatego zachęcamy do zapoznania się z Google Analytics.

czytaj więcej

Remarketing na Facebooku - jak to zrobić?

Bardzo wiele hoteli posiada fanpage na Facebooku. Hotelarze traktują go jako absolutną konieczność i dodatkowy kanał komunikacji często nie zdając sobie sprawy z tego, jakie narzędzia reklamowe oferuje platforma Facebook Ads. Jedną z nich jest remarketing.

czytaj więcej

Jak zwiększyć sprzedaż usług dodatkowych dzięki narzędziom HotelSystems?

Sprzedaż szeroko rozumianych usług dodatkowych w hotelu w dużym stopniu zależy od umiejętności personelu, zwłaszcza od pracowników recepcji. Równie ważna jest jednak sama ekspozycja oferty tych usług. Zobacz jak o nią zadbać przy użyciu nowych technologii i narzędzi HotelSystems.

czytaj więcej

Wyszukiwarki metasearch - pozwól się odnaleźć

Wyszukiwarki typu metasearch są obecnie gorącym tematem w świecie turystyki. Sposób w jaki ludzie planują podróże się zmienia. Dla hotelarzy oznacza to konieczność podjęcia odpowiednich działań. Trzeba być obecnym tam, gdzie potencjalny gość nas szuka – tym razem w metawyszukiwarkach.

czytaj więcej

Google ADS - zobacz nowości, które warto znać

Google AdWords bezustannie się rozwija. Każdego miesiąca możemy zaobserwować mniej lub bardziej widoczne zmiany. Wybraliśmy dla Was kilka nowości, które zdecydowanie warto znać!

czytaj więcej

Hotelowy newsletter - wykorzystaj jego możliwości

E-mail marketing to potężne narzędzie, chętnie wykorzystywane przez hotelarzy. Często jednak nie jest wykorzystywane w stu procentach. O co należy zadbać, planując komunikację e-mail marketingową?

czytaj więcej

Odkryj nowe możliwości dzięki Marketing Automation

HotelSystems nawiązało współpracę z największą w Polsce platformą Marketing Automation – SALESmanago. Otwiera to zupełnie nowe możliwości dla współpracujących z nami hotelami. Zobaczcie jakie!

czytaj więcej

Analiza opinii – jakie informacje możemy zyskać dzięki narzędziom agregującym opinie?

Zbieranie i analiza opinii to kluczowa kwestia dla hotelowego marketingu. Ty też sprawdzasz i czytasz opinie o swoim obiekcie każdego dnia? Są narzędzia, które ułatwią Ci pracę i dostarczą dodatkowych informacji.

czytaj więcej

Strona: « 1 2 3 »