Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Rodzaje kampanii Google Ads

Google AdWords jest jednym z podstawowych kanałów dotarcia z ofertą do potencjalnych gości. Warto pamiętać, że to nie tylko linki sponsorowane w wyszukiwarce. To również reklamy display, reklamy wideo i remarketing. Każdy rodzaj reklamy oferuje nam inne możliwości i służy innym celom. Jaki rodzaj reklamy wybrać?

czytaj więcej

Pozycjonowanie hotelu - praktyczne wskazówki

W temacie pozycjonowania organicznego ostatnio często podkreśla się kluczową rolę unikalnych i wartościowych dla użytkownika treści. Ciągle jednak należy pamiętać, że naszą stronę oceniają roboty i robią to według określonych kryteriów. Co zrobić, by ułatwić im pracę i poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarce?

czytaj więcej

Facebook Custom Audiences - dotrzyj do klientów z Facebooka

Facebook jako najpopularniejszy portal społecznościowy w Polsce jest dla hoteli istotnym kanałem komunikacji. Jedną z kluczowych dla hotelarzy kwestii, jest znalezienie sposobu na zachęcenie swoich gości do „polubienia” hotelu. Custom Audiences to jedno z najlepszych rozwiązań tego problemu.

czytaj więcej

Google Sponsored Promotions - reklama w Gmailu

Na blogu Wszystko o AdWords, Google poinformowało swoich czytelników, że usługa Gmail Sponsored Promotions stała się dostępna dla użytkowników AdWords. Na czym polega ta forma reklamy? Czy faktycznie jest dostępna dla wszystkich? Czy warto się nią zainteresować?

czytaj więcej

Nowy rok to nowe możliwości - sięgamy po nie specjalnie dla Was!

Przed nami nowy rok. Jakie zmiany przyniesie w szybko rozwijającym się świecie nowych technologii? Jakie trendy i możliwości na nas czekają? Przewidywań i domysłów jest wiele. Jednego jesteśmy jednak pewni. Będziemy trzymać rękę na pulsie i dopilnujemy, aby wszystkie te możliwości były w Waszym zasięgu!

czytaj więcej

Strona: « 1 2 3