Marketing dla hoteli
HotelSystems dostarcza pełen komplet narzędzi online wspomagających pracę Marketingu i Sprzedaży w Hotelu. Wysoki poziom oferowanych rozwiązań informatycznych oraz ich kompatybilność pozwala na bezawaryjne działanie. Gwarantujemy szybką instalację oraz bezpłatne szkolenia.
Nowoczesne narządzia online do zarządzanie hotelem są NIEZBĘDNE w profesjonalnym procesie podejmowania decyzji
Oto kilka z najczęściej używanych modułów online podłączanych i zarządzanych przez dział Marketingu:
Front CMS - zarządzanie dynamiczne treściami strony i galeriami
Price Manager - moduł dynamicznego zarządzania cenami pokoi i pakietów
Moduł Newslettera - zarządzanie i analiza wysyłką ofert do wybranych grup
Kampanie Online - reklama hotelu w Internecie
Landing Page - przygotowanie profesjonalnych stron dla ofert specjalnych
Channel Manager - dystrybucja cen i dostępności na cały świat
Social Media - dystrybucja ofert przez media społecznościowe
Hotel Web - dystrybucja ofert przez powitalną/startową stronę w hotelu
Promo TV - dystrybucja ofert przez ekrany w hotelu
Kampanie SMSowe - dedykowane dla grup - specjalne oferty, kody rabatowe
Program Lojalnościowy - automatyczny system nagradzania stałych Gości
Analizy Online - kontrola efektów wykonanych działań
Stały rozwój i zmiany treści przez CMS
Dynamiczne zarządzanie cenami i dostępnością
Dystrybucja ofert do portali online
Laptop, tablet, telefon, telewizor hotelowy
Kampanie online
Reklama w ostatnich latach przeniosła się głównie do Internetu, co przełożyło się znacznie na wzrost możliwości dotychczas niewykorzystywanych w branży hotelowej. Dają one szeroki zakres działań, od standardowych kampanii Adwordsowych, przez kampanie dedykowane czy remarketingowe.
Zarządzanie kampaniami online już w ofercie HotelSystems.
Równolegle z reklamami online stale rozwijają się narzędzia do wysyłek newsletterowych. Marketing Automation pozwala na bardziej precyzyjne przygotowywanie wysyłek newsletterów do konkretnych grup klientów - od klienta stałego, nowego, rodzinnego, biznesowego czy zagranicznego. Każda grupa Gości może otrzymać dedykowany dla niej newsletter, ze specjalnie zdefiniowaną pod konkretne potrzeby ofertą, aktualnościami oraz cenami.
oraz Kampanie Remarketingowe
Marketing Automation, wiadomości dedykowane
Połączenie z Google Analytics
Efekty planowane vs. efekty osiągnięte
Nowoczesne kampanie online to profesjonalne i w pełni zaplanowane działania nastawione na osiągnięcie konkretnych efektów finansowych. Od przygotowania cen i ofert na stronie internetowej, kampanii newsletterowej, serwisów social media, Landing Page przez Google Adwords i remarketing - do analizy danych z konwersji rezerwacji.
Kompleksowe kampanie już w HotelSystems.
Analityka
Narzędzia Analityczne są obecnie całkowicie niezbędne do działań w marketingu online. Pozwalają zmierzyć jak wcześniej zaplanowane działania realizowane są w rzeczywistości. Większość hoteli przeznacza część swoich budżetów na Kampanie Adwords oraz Remarketingowe. Działania analityczne przedstawią konkretne efekty takich kroków w ilości wejść na stronę. Podłączenie modułów ecommerce wraz z systemem rezerwacji pozwala na analizę konwersji - czyli przełożenia wydanych środków na rezultaty w formie rezerwacji.
Analityka danych online w czasie rzeczywistym będzie miała kluczowe znaczenie w zarządzaniu hotelem
Wysyłanie Newsletterów jest również działaniem planowym, na uzyskanie zakładanych efektów. Brak analizy wysłanych dedykowanych treści nie pozwala na dopasowanie, dostosowanie kolejnych wysyłek. Liczy się wiedza o tym, czy wysyłka trafiła do swoich adresatów, kto kiedy otworzył newslettery, ile osób przeszło na stronę, jak się na niej poruszało i w jakiej ilości doszło do rezerwacji.
Natychmiastowy dostęp
pokoi, pakietów, płatności, anulacji, kwot
Channel Manager Data
wejścia, odrzucenia, przekierowania, rezerwacje
Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną
Bezpłatny okres testowy
Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie
W zakresie obsługi systemu