Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

Marketing dla hoteli

HotelSystems dostarcza pełen komplet narzędzi online wspomagających pracę Marketingu i Sprzedaży w Hotelu. Wysoki poziom oferowanych rozwiązań informatycznych oraz ich kompatybilność pozwala na bezawaryjne działanie. Gwarantujemy szybką instalację oraz bezpłatne szkolenia.

Nowoczesne narządzia online do zarządzanie hotelem są NIEZBĘDNE w profesjonalnym procesie podejmowania decyzji
Oto kilka z najczęściej używanych modułów online podłączanych i zarządzanych przez dział Marketingu:

Front CMS - zarządzanie dynamiczne treściami strony i galeriami
Price Manager - moduł dynamicznego zarządzania cenami pokoi i pakietów
Moduł Newslettera - zarządzanie i analiza wysyłką ofert do wybranych grup
Kampanie Online - reklama hotelu w Internecie
Landing Page - przygotowanie profesjonalnych stron dla ofert specjalnych
Channel Manager - dystrybucja cen i dostępności na cały świat
Social Media - dystrybucja ofert przez media społecznościowe
Hotel Web - dystrybucja ofert przez powitalną/startową stronę w hotelu
Promo TV - dystrybucja ofert przez ekrany w hotelu
Kampanie SMSowe - dedykowane dla grup - specjalne oferty, kody rabatowe
Program Lojalnościowy - automatyczny system nagradzania stałych Gości
Analizy Online - kontrola efektów wykonanych działań

 

Zarządzanie www

Stały rozwój i zmiany treści przez CMS

Price Manager

Dynamiczne zarządzanie cenami i dostępnością

Channel Manager

Dystrybucja ofert do portali online

Eksport do urządzeń

Laptop, tablet, telefon, telewizor hotelowy

Reklama w ostatnich latach przeniosła się głównie do Internetu, co przełożyło się znacznie na wzrost możliwości dotychczas niewykorzystywanych w branży hotelowej. Dają one szeroki zakres działań, od standardowych kampanii Adwordsowych, przez kampanie dedykowane czy remarketingowe.

Zarządzanie kampaniami online już w ofercie HotelSystems.

Równolegle z reklamami online stale rozwijają się narzędzia do wysyłek newsletterowych. Marketing Automation pozwala na bardziej precyzyjne przygotowywanie wysyłek newsletterów do konkretnych grup klientów - od klienta stałego, nowego, rodzinnego, biznesowego czy zagranicznego. Każda grupa Gości może otrzymać dedykowany dla niej newsletter, ze specjalnie zdefiniowaną pod konkretne potrzeby ofertą, aktualnościami oraz cenami.
 

Kampanie Adwords

oraz Kampanie Remarketingowe

Moduł Newsletter

Marketing Automation, wiadomości dedykowane

Konwersja Celów

Połączenie z Google Analytics

Analityka Kampanii

Efekty planowane vs. efekty osiągnięte

KAMPANIE ONLINE od A-Z

Nowoczesne kampanie online to profesjonalne i w pełni zaplanowane działania nastawione na osiągnięcie konkretnych efektów finansowych. Od przygotowania cen i ofert na stronie internetowej, kampanii newsletterowej, serwisów social media, Landing Page przez Google Adwords i remarketing - do analizy danych z konwersji rezerwacji.

Kompleksowe kampanie już w HotelSystems.

google adwords sales manago

KAMPANIE ONLINE od A-Z

Narzędzia Analityczne są obecnie całkowicie niezbędne do działań w marketingu online. Pozwalają zmierzyć jak wcześniej zaplanowane działania realizowane są w rzeczywistości. Większość hoteli przeznacza część swoich budżetów na Kampanie Adwords oraz Remarketingowe. Działania analityczne przedstawią konkretne efekty takich kroków w ilości wejść na stronę. Podłączenie modułów ecommerce wraz z systemem rezerwacji pozwala na analizę konwersji - czyli przełożenia wydanych środków na rezultaty w formie rezerwacji.
 

Analityka danych online w czasie rzeczywistym będzie miała kluczowe znaczenie w zarządzaniu hotelem

Wysyłanie Newsletterów jest również działaniem planowym, na uzyskanie zakładanych efektów. Brak analizy wysłanych dedykowanych treści nie pozwala na dopasowanie, dostosowanie kolejnych wysyłek. Liczy się wiedza o tym, czy wysyłka trafiła do swoich adresatów, kto kiedy otworzył newslettery, ile osób przeszło na stronę, jak się na niej poruszało i w jakiej ilości doszło do rezerwacji.
 

Analiza Danych Online

Natychmiastowy dostęp

Analiza Sprzedaży

pokoi, pakietów, płatności, anulacji, kwot

Analiza sprzedaży Partnerów

Channel Manager Data

Newsletter Data

wejścia, odrzucenia, przekierowania, rezerwacje

Gwarantowane efekty w 30 dni

Czy w Twoim hotelu kampanie reklamowe wykonuje jedna firma, moduł zarządzania klientami druga, narzędzia Newsletterowe trzecia, a Analitykę kolejna? Sprawdź jak będą działały te narzędzia połączone i zsynchronizowane.

Pełna oferta

Otrzymasz pełną indywidualną ofertę wraz z wyceną

Wypróbuj działanie

Bezpłatny okres testowy

Szybkie uruchomienie

Już w 48h możemy uruchomić pełny system rezerwacji na Państwa stronie

Bezpłatne szkolenie

W zakresie obsługi systemu

Nie chcesz pisać? Zadzwoń!

Dział Sprzedaży i Marketingu
Pokaż numer
tel. 577 770 704
System rezerwacji



System Rezerwacji Online

czytaj więcej

Strona Internetowa Hotelu

czytaj więcej

Hotel Marketing Online

czytaj więcej

Połączenia Systemów Online

czytaj więcej